Gå til innhold

festeblødning???

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er nå rundt 8-10 dager siden jeg hadde el, og i går fikk jeg en lyserosa/rød farge på utfloden. det såg ut som det gjør helt i slutten av mensperioden. Det var ikke noe helt friskt blod, tror jeg. mensen skal ikke komme før ca en uke. i dag er det vanlig farge på utfloden igjen. kan dette være en festeblødning? er veldig uerfaren på dette, så håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Snedig, jeg har det akkurat som deg.. Hadde el ca på søndag, på tirsdag hadde jeg lyserosa utflod, men denne var borte i går kveld.. Jeg har også ikm om ca 1 uke.. Veit altfor lite om dette jeg, men har hørt at noen får festeblødning. Men rart at den kommer såpass lenge etter el eller??

Stiller meg i rekken - noen som vet?

Hadde vi bare blitt gravide (c:

Skrevet

Det er jo 7 dager etter befruktelse( ca) at egget fester seg er det ikke da festeblødning burde vært? Litt grønn på akkurat det, har aldri hatt det noen gang( vært gravid 3 ganger)Så i tilfelle kan det jo vre feste blødning dere begge kan ha hatt. Krysser fingrene for at det er svaret på lyse rosa utflod;-)

Skrevet

Jeg hadde festeblødning denne gangen. Det var 2-3 dråper blod på papiret 1 uke før ikm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...