Gå til innhold

Brekker seg av smokken-tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla er bare 2 1/2 uke, men vi trener med smokken fordi hun har tendes til å bruke meg som smokk...Problemet er at hun har lett for å brekke seg når hun får smokken, og etter hun har spist så har hun faktisk brekt seg så hun gulper opp maten igjen

Har prøvd forskjellige smokker, Nuk sin nå sist. Hun suger på den når ho først tar den....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har prøvd de minste smokkene, sant? Fra 0 måneder?

Har du prøvd ortodent og nuk?

Skrevet

Oj, unnskyld, nå ser jeg at du har prøvd nuk. Brekker hun seg da også? De er jo ganske små, går ikke så langt ned i svelget.

Skrevet

Her virker det som om snuppa brekker seg av smaken, og ikke for at den går så langt bak egentlig...

Lurer på noen gode råd jeg og..

Skrevet

er det jeg nesten syns det virker som også.. Har prøvd de minste smokkene til NUK og MAM..Gjør grimaser når ho får den i munnen så det ser ut som at ho ikke liker smaken...

Skrevet

Kanskje hun ikke liker lateks smaken? Prøv silikon, kanskje? Mam sine silikonsmokker er ganske store, men mener ortodent sine er i silikon.

Smør for all del ikke noe søtt på smokken for å få henne til å ta den.. Tar hun ikke smokk, så tar hun ikke smokk.

Skrevet

Jeg synes det er deilig at lillegutt ikke bruker smokk jeg. Han brukte meg som smokk de første mnd, men jeg prøvde å være litt streng på det, og prøvde å kun gi når han spiste og lot han ikke ligge der å kose. Etterhvert begynte han å suge på underleppa, og han bruker den fremdeles når han skal sove =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...