nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Vesla er bare 2 1/2 uke, men vi trener med smokken fordi hun har tendes til å bruke meg som smokk...Problemet er at hun har lett for å brekke seg når hun får smokken, og etter hun har spist så har hun faktisk brekt seg så hun gulper opp maten igjen Har prøvd forskjellige smokker, Nuk sin nå sist. Hun suger på den når ho først tar den....
englegull Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Du har prøvd de minste smokkene, sant? Fra 0 måneder? Har du prøvd ortodent og nuk?
englegull Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Oj, unnskyld, nå ser jeg at du har prøvd nuk. Brekker hun seg da også? De er jo ganske små, går ikke så langt ned i svelget.
Sistemann i magen <3 Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Her virker det som om snuppa brekker seg av smaken, og ikke for at den går så langt bak egentlig... Lurer på noen gode råd jeg og..
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2007 er det jeg nesten syns det virker som også.. Har prøvd de minste smokkene til NUK og MAM..Gjør grimaser når ho får den i munnen så det ser ut som at ho ikke liker smaken...
englegull Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Kanskje hun ikke liker lateks smaken? Prøv silikon, kanskje? Mam sine silikonsmokker er ganske store, men mener ortodent sine er i silikon. Smør for all del ikke noe søtt på smokken for å få henne til å ta den.. Tar hun ikke smokk, så tar hun ikke smokk.
Sjokoholikern Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Jeg synes det er deilig at lillegutt ikke bruker smokk jeg. Han brukte meg som smokk de første mnd, men jeg prøvde å være litt streng på det, og prøvde å kun gi når han spiste og lot han ikke ligge der å kose. Etterhvert begynte han å suge på underleppa, og han bruker den fremdeles når han skal sove =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå