Gå til innhold

SAmme som Dinbaby...ANG STR PÅ CROCS SKO!! HASTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte etter hva euro chart str. tilsa, da jeg ikke fant noe målband..Nå målte jeg min egen + minstemann sin fot, å vi har jo kjøpt aaalt for små str!!! SHIIITT!!!

Er skoene veldig små i str???

blir så irritert hvis euro chart er så ufattelig feil at jeg skulle hatt 2 str større enn jeg bestillte...! er det muulig???

(dette var på taylorshoes,com)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ganske store i størrelsene, så det kan hende at det går fint likevel:) Er jo lov å håpe!

Uansett så kan det jo hende at du kan få byttet de i en vanlig butikk, når du bare skal bytte størrelse.

Skrevet

hvilekn str. bestillte du i da+ har sånn oversikt her :)

Skrevet

tror du??? *håpe håpe håpe!!!!* Tusen takk for raskt svar!=)

Men går det å bytta skoene selv om de er kjøpt i USA da? *dum*

Har du selv bestillt slike sko? Jeg målte med målband, å fikk sjokk når det sto at jeg egentlig skulle hatt 2 str større enn jeg bestillte...begynte nesten å griiine...*ler* Hormonell? neeeeeida...=)

Skrevet

Om du bruker 38 og bestilte f.eks 7 så skal det gå bra.. Det ER rett størrelse det:P Bestilte et par pumps i 7 og de passet fint:)

Skrevet

bestillte str 39-40 (altså 8-9). Til gullungen bestillte jeg str 6/7 (23-24)

Skrevet

Hvis du sier at du fikk de i gave, men i feil størrelse for eksempel?

Du får ikke pengene tilbake, men det er godt mulig du kan få riktig størrelse!

Men du må jo prøve de først, da:)

Hvilken størrelse bruker du til vanlig og hva bestilte du?

Skrevet

Størrelse 38 i EUR er STR 6 1/2 i USA :)

Jobbet på Nye Sko og har sånn liste her :) + at mine sko er kjøpt i USA og der står det 6 1/2 og det er 38 =)

Skrevet

Da stemmer det =) Du har nok bestillt riktig til deg selv =) Og ungen =) fordi det er andre barne str der nede :)

Skrevet

Neeh, sorry, du har bestillt i 40 -41 :)

Men ungen stemmer =) puuh,..

Skrevet

hva blir 8-9 da? *dum* Er så stressa her at jeg får ikke til å tenke...=P

Bestillte 6/7 til gullungen, hva er det da?

Skrevet

hehe, jaja, får bruke ullsokker i dem da...=P

Men det ender vel opp med at gullungen sine sko er for små...faderullandei...

Ei anna på dinbaby bestillte til mannen sin, å hun skulle ha str 45, tror det ble 11-12? (eller kanskje 12-13)

Skrevet

Gullet mener jeg får helt riktig, ut ifra deet skjemaet jeg har =)

Du har kanskje bestillt en str. for stor =) men det gjør jo ingenting :) Det er bare deilig :)

Skrevet

tusen hjertelig takk for svar!!!=) Da skal sendingen bare få gå som den går...Men håper bare gullet mitt sine sko blir rett i str...er så kjedelig hvis de blir for små...Bruker jo str 24 nå, så tenkte at str 25-26 måtte bli aaaalt for stort...Men kanskje jeg burde gjort det alikevel...*mumle*

Skrevet

Mens 4 Womens 6

Mens 5 Womens 7

Mens 6 Womens 8

Mens 7 Womens 9

Mens 8 Womens 10

Mens 9 Womens 11

Mens 10 Womens 12

Mens 11

Mens 12

Mens 13EURO Size

Euro 37

Euro 38

Euro 39

Euro 40

Euro 41

Euro 42

Euro 43

Euro 44

Euro 45

Euro 46Inches

9 1/8"

9 1/2"

9 3/4"

10 1/8"

10 1/2"

10 3/4"

11 1/8"

11 1/4"

11 1/2"

12 1/8"Centimeters

23 cm

24 cm

24.75 cm

25.75 cm

26.7 cm

27.3 cm

28.25 cm

28.5 cm

29.25 cm

30.8 cm

Skrevet

Nå har jeg sett under mine Crocs. Jeg bruker til vanlig ca str 39, og under mine crocs står det M7 (regner med at det er mannestørrelsen?) W9. Så hva det betyr aner ikke jeg. Men hvis det er 9 vi går utfra, passer det i alle fall helt fint til min fot i str 39, og jeg har en del å gå på også. Håper det funker for deg:)

Blir spennende å se når skoene kommer, da!

Skrevet

huff, den ble jo bare feil!!! Skulle vise hva som sto på Taylorcharts sine str...

Skrevet

Er du veeeeldig usikker, kan du gå inn på 3 trimester og spørre NewYorkMomiNorge !=) Hun vet det heeelt sikkert =)

Skrevet

Ja, dette blir spennende!! *ler* Kommer vel om en 14 dagers tid da...bare mine ikke er for små går det greit...Men hvis gullungen sine sko er for små er det jo lite jeg kan gjøre, får bare prøve å bytte inn i skobutikk i Norge....:)

Bestillte du på taylorshoes.com du også?

Skrevet

Nei, jeg kjøpte på Platou i Bergen. Kostet 398 tror jeg. Trengte de med en gang, bruker de på skolen:) Har faktisk to par, ett til skolen og ett par hjemme:)

Skrevet

Om du bestilte en modell som også selges i Norge, er det ikke noe problem å få bytta de på en skobutikk her til lands, det gjorde jeg med de jeg kjøpte til gubben! :-)

Men obs! De bør ikke være større enn akkurat passelig, de går ut en god del! :-) Jeg kjøpte mine ca en halv str for små, men nå er de store nok til at jeg til og med kan ha ullsokker i de! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...