Gå til innhold

Flere oslotreff i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til oslo (utenfor) 23 - 27 juli. Noen som har lyst til å møtes? Evt arrangere treff i tusenfryd?

Jeg er ikke så ofte på nettet, og når jeg drar når jeg ikke nettet i det hele tatt (drar 21 juli, dåp 22 juli, ferie deretter noen dager :-) ). Men jeg har veldig lyst til å finne på noe de dagene, noen som er interessert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er barna dine? Jeg savner treff for oss med litt større barn jeg :(

Skrevet

Hva er litt større barn da?..

Joda,kunne blitt med på treff vi,men ikke på Tusenfryd, er jo svindyrt å komme inn der,og tror nok ikke knøttene får så mye morro utav det.. da er jeg mer klar for Frognerparken i Oslo f.eks...:D

Skrevet

hei, jeg var på tusenfryd med småen (7måneder) og han koste seg masse :-)

jeg forstår at dere syns det er dyrt på Tusenfryd, men jeg skal prøve og skaffe gratis ingang til oss. det er ikke sikkert jeg greier det, kommer litt an på hvor mange vi blir.

men greier helt sikkert og få til noe :-)

men da vil jeg at alle skal få være med uten aldersgrense :-)

Skrevet

Hadde du fått til det blir det andre boller ja..hehe:)

Skrevet

Altså, MÅ alle treff kræsje med mine andre planer eller? :)

Da skal jeg hjem til a mooor serru..

Skrevet

Vi er med, og jeg drar med meg maraya&snuppa oxo, hehe!

Skrevet

Litt større barn er 3 år + ;)

Skrevet

Vi er med på Tusenfryd! Bor jo her så vi kunne bare rusla bort!

Skrevet

Barna mine er 2 mnd, 3 år og nesten 7 år, men eldste skal til faren så ho blir ikke med. Jeg og venninna mi, som også er alene med baby på 2 mnd, har planlagt tur innom der, søstra hennes jobber der så vi får rabatt :-) Vi drar jo mest for vår egen del, koster 290 for en voksen full pris, barn under 95 cm gratis. Vi tar babyene i min tvillingvogn, og 3åringen i trilla, og så passer vi barna til hverandre de få karusellene vi skal oppi.

Jeg kommer meg ikke inn i oslo, jeg får panikk av å skulle kjøre der - ikke aktuelt for min del ;-)

Og ellers så dytter jeg denne :-)

Skrevet

har mulighet til å være med om det er fra onsdag den uka det var snakk om. :) Har en 3 år gammel datter. :) Hadde vært kjempegøy altså.

Skrevet

Hei!

Nå vet ikke jeg hva onsdag i den uka er for jeg er på ferie over to uker ;-) Men jeg må bruke onsdag før vi drar til å evt dra en dag før...

Så mitt forslag er tusenfryd tirsdag 24.juli, så fremt det er pent vær den dagen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...