Gå til innhold

GRRRRRR (ups, ble vist litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vi ble gravid med nr.3 (helt uplanlagt, hun er 18 mndr nå), så har vi snakka om at mannen i huset skulle sterilisere seg. Men han gidder jo ikke å ringe for å få time eller noe. Idag fjerna jeg p-staven for nå orker jeg ikke å være propp full av hormoner osv lenger. Legen sa da at mannen bare kunne komme innom imorgen, så skulle de snakke sammen, også kunne han få utført inngrepet på onsdag!!

Ringte til min mann å sa dette, hørte nesten hvordan han bleikna i telefonen, han kunne jo ikke gjøre det nå rett før ferien, da kunne han jo ikke bade (det var hans svar). GRRRRRRRRRRRR, kjenner at jeg er så forbanna på han nå at han trenger ikke komme hjem fra jobb ikveld, kan bare klare meg alene med 3 unger, hvis ikke han skal gidde å "ofre" noe her i dette huset!!!!!!!!!!!!

Vet det er barnslig reaksjon av meg, men må bare få det ut!! Her har jeg proppa meg full av hormoner i 10 år, født 3 barn osv. osv. Mens han ikke gidder å "ofre" noen ting, det er jo han selv som i utgangspunktet har foreslått det, skulle tro at vi skulle kappe av han hele utstyret sånn som han utsetter ting!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Da er det bare å sette seg på høna og si at den streiker. *fnis*

Skrevet

Sa det til han, at da blir det ingenting på deg, men han gidder jo ikke å høre etter på det!!!!!!!!!!!

Skrevet

Du får streike da. men når de ter sagt,er det kjipt å gjøre det rett før ferien også.

Min bror sleit skikkelig i sikkert tre uker etterpå, og blødde masse masse. Såret gikk opp hele tiden, og boxerene ble helt gjennomsølt av blod.

Da han ringte legen for å høre om det var normalt, var det visst det.

Kjedelig å få ødelagt ferien av det også, hva med god gammeldags gummi da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...