Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg hadde ikke hatt det (og har det heller ikke;). Tenk på alt griseriet som faller på gulvet når små barn spiser middag!
Dollywood Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2007 vi bruker denne spisestua sjelden da, spiser som regel på kjøkkenet ved kjøkkenbordet
Sjokoholikern Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Enig med hufsemor, her er det iallefall ikke teppe under der hvor lillegutt spiser middag.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Da såååå... du må skrive det da vettu! ;-) Hvis det er en "fin spistestue" så stiller jo saken seg annerledes og da får du bare se om det passer med teppe under bordet. Ofte syns jeg det ser "kjerring" ut med teppe under bordet, men det er vel gjerne fordi at det ofte er godt voksne som har det og smaken er deretter...;-)
Dollywood Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2007 oi oi, hufesmor, men jeg er da ingen kjerring??!!? what the fudge?!? hehe
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Hehe, det er du vel, du vurderer jo teppe under spisebordet! *sjokkert* Du liker vel og strikke og hekle også da, eller? Og bruker hårruller? Hm...? Bare innrøm det! ;-)
Dollywood Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2007 nja, det hender faktisk at jeg bruker hårruller.... men det er kun for å få amerikansk-sexy-inspirerte lange lokker....
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Aha! Det er jo også derfor at kjerringer bruker hårruller, for å få det resultatet du ønsker å oppnå! *setter kjerringstempel i panna di* Hehehehehehehe...
Solitude Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Kommer an på... Liker egentlig ikke tepper jeg da. Men hvis spisestuen er stooooooorrrr og mye lys der inne så kan teppe hjelpe til å gjøre rommet litt varmere stil. Men jeg har litt mer moderne stil kansje, fordi jeg misliker sånne "arabiske" tepper...
Dollywood Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2007 neida, kjerringer har ikke sånne kjempelange blonde lokker som meg..... ordentlig kjerringer har kort hår, med dårlig hjemmefarge!!! utover det: fader altså: folk må vel vite om de ville hatt teppe under spisestua eller ei vel? eller om de har det, så vet de jo om det er bra eller ikke ! svar da!!! :-)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Hihi, kom jeg her og ødela tråden din? *ondskapsfull fnising*
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 vi har ikke teppe under spise bordet, vil ikke ha det heller. gå og kjøp deg lampen i stedenfor:)
Dollywood Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. juli 2007 Det tepet jeg tenker på er ensfarget, helt lyst, men en sort kant rundt
Dollywood Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. juli 2007 tja, du hjelper ihvertfall til med å holde den oppe....:-) så hvis det er noen som får noe ut av det så må det vel være meg....haha
Dollywood Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. juli 2007 haha, så slipper dere mer mas ja...hehe :-)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #18 Skrevet 5. juli 2007 Hehe, det er sant selv om jeg ikke har noe fornuftig på hjertet:p
Solitude Skrevet 5. juli 2007 #19 Skrevet 5. juli 2007 Vanskelig å svare sånn når man ikke vet hvordan rommet ser ut, men lyst teppe med sort kant rundt kan jo passe med det meste.. Hva om å kjøpe lampen nå, og så bruke litt mer tid på å tenke på teppet ? Eller gå i butikken og se om du kan heve kjøpet av teppet hvis du finner ut at det ikke passer sammen med resten i stuen
Dollywood Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 5. juli 2007 ja. altså, jeg har jo allerede et sånt teppe, men det ligger under salongbordet, så jeg kunne jo prøvd det under spisestuen.... men det er jeg for lat til vettu, så mye greier!!! og da burde jeg vel kanskje ikke ha det unde spisestua heller, når jeg synes det er så mye greier å prøve ut hehe
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #21 Skrevet 5. juli 2007 jeg har teppe under spisestua/kjøkkenbordet mitt, ensfarget rødt, syns det er lunt og koslig. men det må vaskes innemellom, så har invistert i ett som kan vaskes i maskin og som ikke var så dyyyrt.
Dollywood Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 5. juli 2007 ok, jeg har prøvd nå, flyttet det jeg har under spisestuen, det ble faktisk veldig fint! så tror kanskje jeg stikker og kjøper!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå