Gå til innhold

heeeeerregud så komisk..:P


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

AAAAAAHAHAHAHAHAAHHAHAH!!!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE, Steike kor bra!!!!!!! Har vondt i magen, din feil viss jeg havner på sykehus i fødsel nå :o) hahahahahahahaha

Skrevet

ja den er sinnsykt bra.. har sett den mange ganger før.. og jeg slutter aldri le av den :):)

Skrevet

*Ler høyt*!

Denne burde legges ut på 3. trimester, til alle fødeklare!

Skrevet

God ide, he he heh

Skrevet

Ser ikke humoren i den jeg.....hva er det som er så morsomt med den? var jo bare prat giddet ikke å se hele en gang....sikkert jeg som har sær humor.

Skrevet

du må se et par minutter ut i filmen.. evt spole.. Da hører du han i midten le.. Jeg LOVER.. DA ser du humoren..:P

Skrevet

 

og her er ei som ser på showet!! haha.. veldig bra denne og =)

Skrevet

er det han som ler så teit..? har sett den før - sååååååååååå moro at jeg får veer er det IKKE - men ja.. teit og morsom latter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...