bell3, fikk gutt Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE, Steike kor bra!!!!!!! Har vondt i magen, din feil viss jeg havner på sykehus i fødsel nå ) hahahahahahahaha
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 ja den er sinnsykt bra.. har sett den mange ganger før.. og jeg slutter aldri le av den :)
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 *Ler høyt*! Denne burde legges ut på 3. trimester, til alle fødeklare!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Ser ikke humoren i den jeg.....hva er det som er så morsomt med den? var jo bare prat giddet ikke å se hele en gang....sikkert jeg som har sær humor.
Teltpluggen Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2007 du må se et par minutter ut i filmen.. evt spole.. Da hører du han i midten le.. Jeg LOVER.. DA ser du humoren..
tudeluuu Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 og her er ei som ser på showet!! haha.. veldig bra denne og =)
Fabelaktiv Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 er det han som ler så teit..? har sett den før - sååååååååååå moro at jeg får veer er det IKKE - men ja.. teit og morsom latter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå