En blå å en rød:) Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg bestillte etter hva euro chart str. tilsa, da jeg ikke fant noe målband..Nå målte jeg min egen + minstemann sin fot, å vi har jo kjøpt aaalt for små str!!! SHIIITT!!! Er skoene veldig små i str???
En blå å en rød:) Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. juli 2007 dette var på taylorshoes.com da...mange her inne som har bestillt der ifra idag skjønner jeg..hehe!=)
En blå å en rød:) Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 DYTTEEEEEEER!!! blir så irritert hvis euro chart er så ufattelig feil at jeg skulle hatt 2 str større enn jeg bestillte...! er det muulig???
verdensbestegutt Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Send mail til de. Er veldig rask å svare!!!
Dollywood Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 hvilken str har du da? og hvilken har du bestilt?
mammmamia ** Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg synes det skjemaet på Taylorshoes sine sider er ganske dårlig..! Hvilken størrelse bruker du i vanlige sko da, har du bred eller smal fot, og hvilken modell har du bestilt? Og ungen din da?
verdensbestegutt Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Hmmm, nå ble jeg i stuss her. Jeg synes det tilsvarte de str vi bruker til vanlig når jeg målte føttene våre i forhold til cm som står i skjema. Håper våre passer da!
pøber´n & je Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Barnecrocsa er litt små. Voksenstr er vanlig.
mammmamia ** Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har lysrosa Beach og lillegutt har lysblå kids Cayman :-) Har lyst på Mary Janes i gull, hehe..!
En blå å en rød:) Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2007 coral og seablue...=) gullungen sine sko ble nok for små da...*svarte#¤"#* Men men, kanskje jeg får bytta dem i større str i Norge??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå