Gå til innhold

str. på crocs skoene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte etter hva euro chart str. tilsa, da jeg ikke fant noe målband..Nå målte jeg min egen + minstemann sin fot, å vi har jo kjøpt aaalt for små str!!! SHIIITT!!!

Er skoene veldig små i str???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var på taylorshoes.com da...mange her inne som har bestillt der ifra idag skjønner jeg..hehe!=)

Skrevet

DYTTEEEEEEER!!! blir så irritert hvis euro chart er så ufattelig feil at jeg skulle hatt 2 str større enn jeg bestillte...! er det muulig???

Skrevet

Send mail til de. Er veldig rask å svare!!!

Skrevet

hvilken str har du da? og hvilken har du bestilt?

Skrevet

Jeg synes det skjemaet på Taylorshoes sine sider er ganske dårlig..! Hvilken størrelse bruker du i vanlige sko da, har du bred eller smal fot, og hvilken modell har du bestilt? Og ungen din da?

Skrevet

Hmmm, nå ble jeg i stuss her. Jeg synes det tilsvarte de str vi bruker til vanlig når jeg målte føttene våre i forhold til cm som står i skjema. Håper våre passer da!

Skrevet

Barnecrocsa er litt små.

Voksenstr er vanlig.

Skrevet

Hvilken farge bestiller dere?

Skrevet

Jeg har lysrosa Beach og lillegutt har lysblå kids Cayman :-) Har lyst på Mary Janes i gull, hehe..!

Skrevet

coral og seablue...=) gullungen sine sko ble nok for små da...*svarte#¤"#* Men men, kanskje jeg får bytta dem i større str i Norge??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...