Gå til innhold

SØF damer? Det var spådd uvanlig mange fødsler ved SØF juli-aug. Er noen av dere her?


Mizz-Lene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo... jeg skal føde på SØFhar 6 dager igjen til termin nå.... venter og venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søf her også;-) Termin 29.7, men pga oppdaget seteleie og flere ekstra ul/legetimer på søf, ender det nok opp med planlagt ks før termin. Har veid for og imot ks og setefødsel, og kommet fram til at jeg ønsker setefødsel. Skal på time på Søf til onsdag for endelig avgjørelse av føde metode, og skal ikke vise tegn til nøling og si at mitt valg er endelig! Tenkt og snakket masse omkring dette nå, og vil bare ha noe konkret å forholde meg til og forberede meg til nå. Så mest sannsynlig har jeg lille jenta ute i løpet av uke 29 mente jordmor:-)Blir spennende å se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har termin 25. juli, men føler det vil skje om en drøy uke...

Ikke det at jeg vil så gjerne, men har en sterk følelse på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, skal på SØF i juli :-) Har termin 23.juli (2 uker i dag) så jeg er spent på hvor fullt det faktisk kommer til å bli. Selv om alle vet at det blir mange fødsler i sommer på SØF virker ikke noen av jordmødrene jeg har snakket med spesielt bekymret av den grunn. Men jordmødre blir kanskje ikke så lett stresset heller, hehe. Et fantastisk folkeslag!

 

Lykke til alle sammen!!! Kanskje er vi så heldige at varmen ikke slår til før vi er ferdige heller! Det hadde vært deilig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er sikkert bare en brøkdel av alle som skal føde der;) Uansett skal vi nok finne en krok å få ut ungen:)

 

Lykke til alle sammen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...