2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Den ene sa det var en gutt, den andre sa det ble en jente.. Va skal man nå tro? Begge var på Ultralyd. på St.Olav hospital..
Serial mom Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Kan jo være det blir en lett mix av begge da...! He-he,sorry,jeg har dårlig humor! Hva føler du selv da? Jeg og mannen min hadde veldig sterk følelse av hva vi venta,og den ble bekrefta på UL.(får jente) evt får du ty til en privat UL litt senere,kanskje en 3D.
Adriansmor med tulla Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 du får sikkert en ny ul viss du spør........
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 det er kanskje mest sannsynlig at hvis den ene jordmoren sa gutt så må hun ha sett en tissetass, kanskje den gjemte seg når den andre jordmoren sa jente:) Jordmoren må jo ha sett noe hvis hun sier gutt, hvis ikke ville hun jo sagt at hun ikke visste. ofte sier man jente så kan det komme gutt, men det er skjeldent de sier gutt og at det da kommer jente... Men det var bare noe jeg tenkte, håper du får klarhet på det:)
KlemC 3småUnder3år Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Du har sikkert ikke to i magen så en av de har rett. Vet om jordmødre som har sett gutt og ut kommer en jente... Og omvent.. går ikke ann å stole på...
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 vi fikk oxo beskjed om gutt først, og på neste ul var det jente.. men siste gangen kunne hun se alt utstyret og eggledere visstnok så stoler på at hun har rett.. hvis du var på en ganske tidlig ul første gangen og de sa gutt kan det godt være feil.. jentetissen ser nemlig ut som en guttetiss de første ukene( jeg hadde første ul i uke 12)
prøvekluten+3små Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 uheldigvis for dere så kan de nok ta feil begge veier:o) og tviler du får ny ul på stolavs bare pga kjønnet;o) men du kan jo ta en privat en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå