Gå til innhold

Attføring og feriepenger, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer jo stadig inn penger på kontoen min fra nav nå. feriepenger av sykepenger var greit.

Men forige utbetaling at attføringspenger var uten skatt. Og nå siste var enda mer enn før de trekker skatt. Og så var det kommet enda ett beløp inn som jeg ikke vet hva er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnbeløpet på beregning av attføring gikk opp fra 1 juni, eller 1 mai. Får det etterbetalt i juli.. Man får ikke feriepenger av attføring men halv skatt på utbetaling i juni (eller juli)

Skrevet

ok. Da var vel det ene beløpe tetterbetalingen. Og så har de vel ikke trukket skatt i det hele tatt på forige og denne (altså for 4 uker)

Kommer i grunnen godt med dette da nå i disse ferietider. Og godt at de setter opp satsene.

Må innrømme at med nye satser (sånn som det ser ut som de er blitt) og stønad til barnepass, så har jeg ommentrent det samme som jeg hadde i full jobb. I allefall mer enn jeg hadde da jeg var i perisjon.

Skrevet

Du er i tiltak du da? Jeg venter på yrkesveiledning og får ingen av tilleggsstønadene ennå så jeg merker det godt!

Skrevet

har du fått penger fra nav nå i dag ? eller de siste dagene? jeg går på yrkes rettet attføring, og går på meldekort. fikk i går, den andre uten skatt....( 4 uker uten skattetrekk )

men ikke noe feriepenger....

Skrevet

jeg fikk nå ja, men får ikke feriepenger bare halv skatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...