Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 å det er enda ikke tørt.. Det tar laang tid ja.. Er det sånn for dere også?
catine Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 det har jeg også tenkt ti lå gjøre snart... hvordan gjorde du det? jeg har et hvitt et med langt hår.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Det jeg har tåler maskinvask (ullvask). Men hadde sånn såpe for lammeskinn da. Hvis ditt ikke tåler maskinvask så vet jeg ikke helt.. Eller det blir vel da og vaske det oppi en bøtte med sånn spesiell såpe.. Men mitt er blitt helt fint igjen. Men det tar bare så grusomt lang tid for å tørke.. Ja, også har jeg gredd det da=)
Milletrille Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Jeg vasket også mitt her for ikke lenge siden. Tok vel 2 døgn før det var helt tørt. Vasket på ullprog 30 gr, kjørte en ekstra sentrifuge, gredde det ut med en børste og hang det til tørk ute (var sol da....) og inn på badet hvor det er varme etterpå. Ble som nytt Ble litt hardere på baksiden, men ble nesten bare letter å håndtere da.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Ja, det hadde vel kanskje tørka fortere uti sola ja.. Men her vi bor er det bare øs pøs regnvær=( HI
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Hehe, hadde brukt hårførneren e tror e;D men ingen av mine barn eller me tåler ull så d stopper seg selv på en måte hehe=)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Hehe den hadde jeg ikke tenkt på gitt! Takk for råd=) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå