To_små_prinsesser Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Brukte Avent sin sist, men den synes jeg var litt tung å bruke... Noen som har gode erfaringer med andre?
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Hei:) Jeg har brukt Avent sin pumpe med de to andre ungene mine, og har kjøpt den nå også. Veldig fornøyd med den. Men den er ikke elektrisk da, men jeg syns den fungerte bedre for meg enn de elektriske. Fikk ut masse melk om gangen....) Men det er jo smak og behag da hva man synest er best.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har brukt og skal bruke Medela Swing elektrisk pumpe, er veldig fornøyd med den, prøvde avant håndpumpe siste og var ikke fornøyd med den. Tror det er veldig individuellt:-)
boble <3 Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har også kjøpt Avent sin. Hadde den manuelle sist og var fornøyd med den. Denne gangen har jeg køjpt den elektriske til Avent og den kan også brukes manuellt ( men koster mer da...)
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Tror nok det har litt med hvor mye melk du har også da, jeg hadde masse masse melk, kanskje derfor den manuelle funka så godt:))
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har også Medela Swing-pumpa, den e rkjempebra, hadde ikke klart meg uten den sist, da jeg var plaga med tette melkeganger og brystbetennelser.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Kan bare anbefale avent jeg fordi jeg har bare brukt den. Har kjøpt den igjen nå rett og slett fordi jeg er veldig fornøyd med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå