kristine26 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Er det noe i veien med at jeg reiser med toget 1 time til foreldrene mine 10 dager før termin??Mann min blir forbannet for at jeg vil det.Han skjønner ikke at dagene blir lange for meg hjemme.
Frøet - 77. Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg sier reis i vei!!! Vil tro en times togtur går fint. Merker du noe er det jo bare å ringe og gå av på neste stopp:-) God tur;-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Ja, bare reis!! Skulle nå fødselen sette i gang, er det jo bare å få foreldrene dine til å kjøre deg til sykehuset! :-) God tur! :-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Bare husk å ha med helsekortet ditt!! :-) Vi var i Østersund 21 dager før termin, gikk så bra! :-)
yasmina Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Hva er det som er problemet da ? togreisen eller at du er borte fra han slik at hvis noe skjer saa risikerer han aa ikke faa vaere med ? Eller noe annet ?
kristine26 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg aner ikke..jeg ser ikke noe problem i det.Skulle noe skje så skjer det ikke på 1 time liksom..de fleste fødsler tar jo tid!Så å gå glipp av den skal litt til:)
bell3, fikk gutt Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 reis med god samvittighet, så lenge du føler deg i form til det. Mannen er vel på jobb store deler likevel......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå