* 5 om dagen * Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 hadde ikke tenkt å gjøre noe i dag, for i dag er nakken min vond( etter nakkeskade ) meeeeen...etter ca 1/2 liter solo utover stuegulvet, måtte jeg jo da vaske..ikke bare litt, men alt, for det seige greiene drar seg jo utover... så nå har jeg fått gjort det....og jo mere jeg tenker på det jo værre blir det. jeg har en altmulig mann, flink er han, men tror du han blir ferdig på en plass, før han begynner på noe annet?? neida.... kan remse opp 100 ting det er jeg sikker på...men gidder ikke... også har jeg en søster, som skulle ha noe kjøkkenskaper av oss, som vi ikke trengte, tror du ho gidder å komme hit å se på det? neida...så jeg kommer ikke inn på vaskerommet, der står alt..svogeren min er veldig høy på pæra, så ikke sikkert hun får lov å hente det...gratis ting er ikke populært... godt å få dette ned...har masse mere å skrive om også da.....mye som irriterer meg i dag... noen råd??
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 tell til ti:-) det er sommer, snart kommer go'været, snart er det helg...
* 5 om dagen * Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 har telt til ti mange ganger jeg....hehe...godværet kommer ikke før helgen tror jeg... og til helgen skulle vi vært i danmark, men neida, blir ikke noe av det heller.....alt er så pyton....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå