Gå til innhold

så gikk ferieplanenen våre til hel.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk regning fra bomringene (sånn som tar bilde av deg - sitedet for at du betaler der og da..)

Pålydende 15 kroner....

jaja, sånn er livet..Får bli hjemme i smmer likevel, godt vi har avbestillingsforsikring...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars dere! Jeg vet akkurat hvordan du har det nå! Vi fikk en regnng fra dem i fjor på 45 kroner. Nå er vi akkurat kommet ovenpå igjen..

Skrevet

hehe. Du kan få låne 15 kr av meg;o)

(måtte bare)

Regner med du skrev feil...... Skikkelig bad timing ja. Du kunne ikke ringt å hørt om du fikk utsettelse på den???

Skrevet

å nei...venter en sånn jeg også...får begynne å spare til den jeg tror jeg...kanskje få delt den opp...

men fra spøk til alvor....de der irriterer meg asså, hvorfor kan de ikke sette opp bom, så en kan bli ferdig med det med en gang?

glemte å betale en sånn en gang jeg, og da kom det på 300 ??? kr....

Skrevet

Hehe... 15 kr ???

De bruker jo mer enn det paa frimerke, ark og tid enn hva de faar inn igjen.....

Fikk for en del aar siden regning fra telenor paa 4 kr....... Frimerket var dyrere........

Skrevet

Usj, ja, jeg fikk også en regning på 15 kroner engang og etter den måtte vi leve på suppe resten av måneden.

Skrevet

helt håpløst, at de ikke kunne hatt inne systemet sånn at de sendte ut når du bikka 200 kroner eller noe...regning på 15 er for dumt

Skrevet

Huff ja, skjønner godt at en regning på 15 kroner velter hele feriebudsjettet =)

Men håper du har lært nå, slik at neste gang kjører du ved siden av bommen, det er nemlig den nye sporten blandt ungdom her i bygda.

Eller du kan ta av nummerskiltene og kjøre med finlandshette på, det hender det også de gjør.

De mest oppfinnsomme slenger seg over i motsatt fil, og unngår dermed å betale i bommen.

Genialt i grunn, hvis man er villig til å ofre sitt eget og andres liv, men det er jo tross alt 15 kroner spart......

Skrevet

men du får sikkert dele regningen opp.sånn at du feks kan ta det i flere omganger;)

hvorfor må sånne store regninger alltid komme på denne tiden da...

Skrevet

Puh, det var jo enda bra da! Lenge til dere får lønn igjen da? Tenker på de stakkars ungene dine, de må jo få noe skikkelig mat også. Vil du at jeg skal betale regningen din for deg? Jeg har kommet meg ovenpå siden jeg fikk 15 kr i regning.

Skrevet

uff, veldig snilt av deg, altså - men nå ringte akkurat mamma

Og vet du hva??? De tar halve regningen!!!! Snille, snille mammaen og pappaen min!!!!!

Får heller droppe den planlagte sabeltannturen, mini får da lære seg forståelse for økonomi:-)

Skrevet

Hohoho....bare for å ha det litt moro, kan du ikke ringe og spørre om du får delt opp regningen?

Si at dere har det litt tøft økonomisk akkurat nå, og spørre om du får delt opp regningen i minst 2 rater? =)

Skrevet

ikke sett meg på sånne syke ideer, har sååå lyst til å sende en mail...

Skrevet

Kom igjen kom igjen kom igjen, sett dine syke planer ut i livet!!!

Skrevet

Gjør det!! Hoho, det var en god ide!

Skrevet

Katja : det er vel ikke tilfeldigvis breiskallbommen du omtaler nå ? :P hehe, de historiene lyder så kjent.

Skrevet

har ett forslag får å få det til å gå opp i opp,hva om du betaler 1 kr.i 15 mnd(tror du dere kan klare det) blir seff.litt renter av det,men etter en stund er det ute av verden å du kan h aren samvittighet igjen

Skrevet

fikk jo 7.50 av mamma, men kan kanskje betale de 7 kronene fordelt på 7 mnd???

GENIALT

Skrevet

moimoi

Nei, dette er i Trøndelag.

Men er sikkert utbredet flere steder, utrolig hva folk finner på for å spare 15 kroner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...