Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Har bestilt fra en nettbutikk i Nederland, som ejg aldri har hørt om før. Og så fikk jeg et par e-poster fra dem idag på Norsk. En norsk dame som jobber der - ikke værst service det. Litt artig sammentreff egentlig.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Som nederlender (og dette ville enhver sokk fra mars ha sett) må jeg bare nevne at det der definitivt er ei tysk side.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Hihi. Øff kørs. Er litt i shoppe mode om dagen, og har handlet fra nederlandsk også.... Sorry da.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Ville enhver sokk fra mars ha sett at du er nederlender ??? er det så tydelig ???? :-)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Nja, litt bad grammar der, ja. Jeg mente "det følgende ville enhver sokk fra mars" osv. ;o) Sjaman: Jepp, jeg er fra nederland. Fra harlem faktisk, men bodde i enschede. Du også?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 har bodd i amtelveen i 9 år...og mannen er fra zwolle... elsker haarlem og zandvoort da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå