Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Riene de har effekt på livmorhalsen/mormunnen, at den åpner seg. Maserier har ingen effekt på åpningen, de bare ødelegger å sliter deg helt ut!! Var innlagt på sykehuset nå i helga med rier, låg i 17 timer men så stoppet det opp.... Skikkelig kjedelig!! Var ikke pause omtrent mellom riene, å da sa de at det var liksom maserier mellom riene... å da har det vanskelig for å åpne seg.... Skikkelig slitsomt!!
Snupi27 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 så hvis man tror at man er igang, så kan det hende det bare er maserier?? kjenner ingen forskjell lixom? da hadde jeg blitt skuffa.. heh.. er i uke 37 nå!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 De vanlige riene går opp og ned. De går oppover, når toppen på det sterkeste, så går de ned igjen... mens de maseriene slipper liksom ikke taket, de er der hele tiden... Kjennes ut som menssmerter x 50... he he... De sa til meg at hvis du ligger med rier, er litt anspent og ligger liksom bare å venter og gruer deg til neste rie, ser på klokka å tenker" å nei, nå er det bare 2 min til neste rie", er litt stressa å sånn så kommer det lett MASERIER. Da er det viktig å puste rolig og godt med magen, prøve å slappe av og ikke tenke for mye på det.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Er maserier konstante smerter? Har i et par timer hatt konstante smerter over hele øverste halvdel av magen. Kan det være maserier? Har termin om tre dager...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 kan man ha maserier tidlig i svangerskapet f eks i uke 28? jeg har skikkelige mens smerter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå