Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Var på ul igår og fikk med flott bilde. http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/395026/offset/8 rart å se han så seint i svangerskapet.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 åååå så søt... blir alltid så rørt jeg når jeg ser på ul bilder jeg. er så koselig. er jo ikke lenge til vi får se nurkene våre i virkeligheten nå..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Så skjønn da. =) Kjempe bra bilde. Morsomt å ha.
doffine Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Sååå fin:-)) Men jeg syns du har så fin mage også jeg... var innom hjemmesiden din for en stund siden, og syns du og din kjæære er så nydlige:-)) Og lille sjarmtrollet ruben:-))))
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2007 Tusen takk damer, er allerede stolt av han:) Doffine: Tusen takk for det vennen, la ut et nytt bilde av alle guttene mine her om dagen, ligger inne på mamma&pappa... nederst, er så nydelige alle sammen. Hvordan går det med deg ellers da doffine? har ting roet seg?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 dytter opp i tilfelle flere vil se lillebror:)
KlemC 3småUnder3år Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Så nuselig:) Du har akkurat samme mage som meg når jeg gikk med gutten min;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå