Nummer tre <3 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 endelig kan jeg flytte inn her! jeg har ikke vært grei de siste månedene, er så babysyk men sambo har hele tiden syntes at det er for tidlig! men nå har vi snakket om det og kommet fram til april neste år!!!! jippi! er så glad! måtte bare dele det med dere! Noen fler her inne som også planlegger rundt den tia???
Høstspire 2011 Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Hei! Så koselig=) Jeg og sambo. har bestemt oss for å slutte på p-pillen i februar og satse på å prøve å bli gravide rundt mai måned. Jeg vil ikke ha barn helt på slutten av året, og venter dermed til mai slik at jeg vertfall nesten er garantert å få barn i løpet av januar eller litt senere dersom det ikke klaffer på første forsøk=) Håper vi kan holde hverandre oppdaterte om hvordan det går med hverandre=)
Nummer tre <3 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Hei! så koselig at dere også planlegger litt rundt den tia! Er så fint å ha noen å dele det med! Jeg tenker på samme måte som deg, at jeg ikke vil ha sent på året men heller motsatt, litt tidlig neste år.. Jeg har så uregelmessig syklus at jeg må bare ser det ann når vi kommer til den tiden der, rundt april-mai sånn at termin blir i januar (hvis det går på første forsøk da!).. Det er så utrooooolig lenge til!!!! Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er ikke lett! Må finne på noe hele tiden for at tiden skal gå fort nok! hehe
Høstspire 2011 Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Hehe, ja hadde det bare klaffa på første forsøk hadde jeg blitt kjempefornøyd for ønsket er jo å få i januar - februar. Derfor er jeg litt usikker på når vi skal begynne og prøve, men jeg mener det er bedre å evt. få mer mot sommeren enn helt på slutten av året hvertfall=) Jeg føler tiden går kjempeseint jeg også. tenker på det hele tiden... åh, gleder meg sånn! Skulle bare ønske at det var i morgen men samtidig er det jo veldig koselig å ha noe så stort å glede seg til sammen med samboer=) Vi skal lage barnerom nå til høsten i annen etasje slik at alt er klart før vi begynner prøveperioden. Skal også på en tre ukers reise til østen på nyåret=) Jeg har med andre ord mye å glede meg til=) Jeg har kjøpt noen få leker og klær som jeg av og til sitter og ser på. tenkter på den lille og hvor herlig det skal bli=) Det er utrolig slitsomt at tiden går så seint, men samtidig så har vi jo noen fantastisk å glede oss til=)
Høstspire 2011 Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Nå ser det ut som om sambo plutselig ønsker graviditet allerede i oktober=)
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Hmmm da tror jeg vi hører til i denne gruppa og, her hjemme er vi super klare begge to, opplever like mye utålmodighet over at tia går for sakte for oss begge. Jeg bruke Ladycomp som prevensjon, så når den begynner og gi røde dager, så er det vanskelig for oss begge, men men noen ganger må fornuften få råde ikke bare impulsene våre. men moro om vi kan følge værandre her inne vi som begynner i løpet av 08 ja. Klem fra inger
Nummer tre <3 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 hei inger! Jeg heter også inger... hehe.. Morro å ha noen å dele det med ja! så blir ikke ventetiden så innmari lang! har jo så klart ikke sagt det til noen enda, så det er så deilig å ha et sted man kan "få ut litt" på.. når tenker dere å begynne prøvingen da?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Hei, så bra Eg er nå gravid, venter bare på fødseln (Termin var for 2 dager siden) Men en tipp til dere alle som planlegger. Det kan ta lang tid til dere bli gravid. Kanskje over et år. Og det er viktig å ikke begynne å stresse med det!!! Under stress blir man ikke så lett gravid. Men det er heller ikke så lett å ikke bli stressa, når man venter og venter. Når dere tar p-pille akkurat nå, er det kanskje lurt å slutte med det allerede nå. Noen kropper trenger tid til å komme seg etter det. Det variere selvfølgelig fra kvinne til kvinne, men dere kan jo se, hva dere vil gjøre. Kroppen min var litt rar etter p-pillen, mensen kom ikke regelmessig i det hele tatt, noen ganger ikke over flere uker, så tre måneder uten pause... Jeg vil ikke skremme noen, bare vær forbered, det sparer dere for en del stress Lykke til alle sammen
Nummer tre <3 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2007 så kult! vi må holde kontakten da! høre åssen det går! jeg kjøpte meg en baby-dress her om dagen... første babyting-kjøp! hehe.. men veldig nøytral da.. så jeg kan gi den vekk, tilfelle rottefelle...
Truseprinsesse Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 ja! jeg synes det er helt utrolig fordi for bare noen måneder siden skulle vi tidligst prøve sommeren 2009. nå har kjæresten min derimot funnet ut at det passer ypperlig å ha en liten gutt/jente i fanget mens han ser på ol i 2010, og da må vi jo bli gravide i 2008. hehe. jeg har kjøpt inn en body i guttefarge fordi jeg alltid har sett for meg at jeg får en gutt først.
Frk. Arwen Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Vi prøver i juni 08 :-) Jeg gleder meg - men jeg tror faktisk han gleder seg enda litt mer!Veldig kos å ha et forum også i forkant av en evt graviditet :-) Lykke til med planlegging og prøving etterhvert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå