Mamma til snuppene Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg trives skikkelig dårlig her vi bor.Er et stykke utenfor byen,ingen barn i nabolaget,sure naboer etc.....Ingen å snakke med.. Men til gjengjeld trives sambo men jeg rett og slett hater stedet.Jeg har skjønt at jeg er skikkelig byggefelt person men han er helt motsatt og lforguder dette stedet. Har bodd her i et år nå og jeg gruer meg rett og slett til å gå hjem hivs jeg har vært noe sted. Skjønner ikke hva jeg tenkte på når jeg ble med på dette...Huset er stort og fantastisk utsikt over sjøen må være det jeg falt for den gangen. Har sagt til sambo at jeg klarer ikke å bo her.Kjenner jeg blir kjempe deprimert og dårlig mor for jeg blir så sur.Men han sier vi kan ikke drive å flytte og flytte og kan snakkes om det igjen om fem år.... Det er dyrt å flytte sier han.Selvfølgelig er det det,men jeg takler bare ikke tanken på fem år til Er skikkelig frustrert.Hva hadde dere gjort egentlig???
Petrine C",) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Sette dere ned og prat skikelig om hvirdan du føler, og hør hvordan han føler det.. Sett opp en liste med fordeler og ulemper med hvordan dere bor nå... Skal se dere finner en løsning som kan fungere for dere begge... Lykke til!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Vet ikke hva jeg hadde gjort, dere har ju 'akkurat' flyttet. Men du må bare snakke med samboer igjen, man kan jo ikke flytte hele tiden. Men du kan jo ikke gå omkring å bli mer å mer lei å deprimert. Det kommer jo til å gå ut over forholdet til deres. Vil bare ønske lykke til, hva som en skjer=) Sender en liten *trøsteklem* og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå