Gå til innhold

Går mennene deres turer alene med deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tar initiativ (eller åssen det skrives) til det selv? Eller spør dere noen gang om de kan gjøre det?

Her går aldri pappan tur med babyen alene. Men vi går jo turer sammen da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har gått et par turer alene.. pga jeg spurte han.. Gidder sjelden å ta initiativet selv.. går noen ganger sammen da..

Skrevet

Nei, desverre.. han har veldig lyst da, men vi tør ikke, pga han har epilepsi, så er litt riski i tilfelle han får anfall.. men er veldig glad i å gå tur, så vi går endel sammen i helgene og sånt:)

Skrevet

Ja, hender de går turer alene. Jeg trener lørdag form. og da har de alltid vært ute når jeg kommer tilbake :)

Ellers hender han tar eg en tur og jeg blir hjemme, men da får jeg som regel høre at jeg er lat etc etc som ikke gidder bli med ut.... dust! sier jeg da ;) litt godt å være hjemme 1 time alene også, er jo ytterst sjelden det skjer...

Skrevet

Ja de har gått tur alene noen ganger..

Skrevet

Han gjorde det første gang i helga, jenta er 5.5 måned. Tok med seg hunden også. Han fikk ikke være lengre enn 2 timer fordi jeg er så altfor knyttet til henne. Heldigvis sov jeg, så jeg overlevde. Må ta meg sammen....

Skrevet

Her har pappaen faktisk gått mer tur alene med gullgutten enn det jeg har.Han liker vedlig godt å gå tur og hvorfor skal han da ikke ta med seg gullgutten også.VI har til nå (bare noen uker igjen nå) vært hjemme med ham begge to.Jeg har noen problemer med ryggen og kan derfor ikke så utrlig langt.Vanlige turer går jeg jo med gullgutten,men de må ikke bli så veldig lange som på et par timer.

Skrevet

jada her går vi turer sammen og pappan tar gjerne en trille tur med snuppa når hun skal sove:=) men kan ikke akkurat skryte av han å si at han tar så mye initiativ sjøl......det blir mest til at jeg spørr om han kan gjøre det..... hehe:=) enda han er en jakt slave og elsker å være ute, men det blir vel noe annet å dra med seg vogna hehe...Når han holdt på å beplante beddet våres dro han med vogna rundt i skauen og plukka stauder...prinsessa skreik hver gang han stoppa for å spa opp en plante for når hun skal sove må vogna trilles til hun er i søvn UTEN stopp hehe :=)))

Skrevet

Kan ikkje huske å ha sett han gå turer alene med snuppa nei, men vi går sammen av og til da...

Skrevet

han går mer tur en meg han, så jeg skal få hvilt meg. snille samboern min

Skrevet

En gang kanskje.. men ellers går vi sammen eller jeg går alene med gutten. Jeg pleier ofte møte mannen min etter jobb, så går vi hjem sammen.. det er koselig og mannen min er sååå stolt av oss;O) hehe..

Skrevet

Ja nesten hver dag; siden snuppa ikke vil sove inne (uten fryktelig mye rabalder og da kort lur) og heller ikke når vognen står i ro (nytter ikke sette den fra seg selv om hun har sovnet, heller ikke etter en time, hun våkner etter få minutter), så når jeg allered har trasket to turer og opptil tre timer, tar pappan sisteøkta!

Skrevet

Ah, en sjangse til å skryte uhemmet av mannen min!!! ;)

Han er hjemme i pappaperm i 13 uker og går følgelig tur hver eneste dag på eget initiativ. Han skifter alle bleier, tar alle måltider og kjøper inn klær. Vi bytter på å ta henne om morgenen nå som jeg har ferie og han går da tur når jeg har sovemorgen. Vi går stort sett kun tur i forbindelse med at hun skal sove, og det er ikke lange biten vi må trille, men det er nå i hvert fall ikke noe problem med ansvarsfordelingen.

Vi går sjelden turer sammen, da!

Skrevet

Hmm.. MIn mann går aldri tur med babyen, og er kun med en skjelden gang når jeg gjør det. Han mener at det er en "dameting" å gå tur med babyen, og jeg er meget enig. Må legge til da at vi har et utpreget 50-talls forhold, der han gjør "manneting" og jeg gjør "dameting.Så jeg ser ikke på det at han ikke går tur alene som noe negativt. Er jeg rar da kanskje?:)

Skrevet

ja, her tar pappaen gjerne med seg alle ungene ut og går en liten tur. han tør ikke gå for langt når han har med seg minsten på 3,5 mnd'er. han får litt "panikk" hvis hun hyler etter mat eller noe... hehe! men, ja, han tar initiativ til det selv og har gjort det flere ganger.

det er jo bare kos det! og jeg liker jo også å være med i blant da... :)

Skrevet

Det hender han blir med, men det er sjelden... han mener han er så sliten etter jobb, så han orker ikke så mye. greit nok det, han jobber mye netter.. Men han kan hjelpe til litt fordet, skal begynne på skolen igjen til høsten, kan bli spennende det. Han mener nemlig at jeg ikke har stort annet å gjøre siden jeg går hjemme.. Hadde aldri trodd at husmor yrket var så slitsomt. Var vel kanskje ikke det du lurte på, men det var godt å få det ut:)

Skrevet

Selvfølgelig gjør han det! Det er jeg som går flest turer med snuppa da, men det er fordi jeg er hjemme og han er på jobb når snuppa har sin daglige langtrilletur. Men vil han ut og trille når han kommer hjem så kan han jo såklart bare gjøre det! Snuppa er jo like mye hans som hun er min! Hjemme hos oss så er fordelingen på alt 50-50, det eneste jeg kan gjøre som han ikke kan er å amme, men snuppa tar flaske også, så han er like mye med på matingen han som jeg. :-)

Skrevet

Han går tur alene ja, sånn at jeg kan hvile meg:) Han tar han også med seg bort på besøk om så skulle være:)

Skrevet

ikke tur men han tar de med ut å leke o.l.

Skrevet

Aldri,jeg har mast meg til det,men det blir feilt så nå må det bare gå så langt att jeg er så sliten att jeg begynner å gråte for att han skal se alvoret i det å er ikke det tåpeligt da???

Skrevet

Ja, stadig vekk! Elsker å gå tur han, med eller uten meg på slep :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...