snupp & mamma Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 jenta mi er nå 6 mnd og det er jo sååå mye mat og velge i at jeg har store problemer med hva jeg skal velge..hihi.. hun spiser nestle grøt, men det er jo så mye innen middag og velge.. derfor lurer jeg på hva dere velger? og er økologiske bedre for barnet? eller bare for miljøet...?
fleXibel Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Her varierer det litt.. etter hva snupp liker..... Men da hun var 6mnd eeeelsket hun Hipp - Pasta penne med tomat og squash Nå er det den pasta rigatoni napoli som er favoritten.. Ei lita pasta elsker er hun
En blå å en rød:) Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 her gikk det ihvertfall ikke i Nestle!! ALDRI.. vi kjøpte hipp og småfolk vi:) Men det selvsagt, spiller det jo inn hva barnet syns er best da...
Blue Lady Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Her gikk det i grøter fra alle produsentene, han spiste masse grøt og ble fort lei de ulike typene. Av middagsglass kjøpte vi kun Hipp når han var 6-12 mnd, han likte bare disse. Etter han var 12 mnd har vi kjøpt litt Småfolk bare for å ha i hus i tilfelle krise, disse synes jeg smaker mest som vår mat. Nestle middagene spyttet han rett ut uansett hvor sulten han var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå