Mrs. Bouquet Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Tror jeg betalte 5400 med softbag hos www.lilleprinsen.no På barneutstyrbutikken her skulle de ha rundt 7000 for den.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg betalte 4000 for den, uten softbag, men med regntrekk og fotpose. Solgte den etter et halvt år og irriterer meg enda. For det var en god vogn! Bedre enn den jeg kjøpte etterpå hvertfall...:/
Sjokoholikern Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Jeg fikk den for 1500kr, pent brukt, finn.no. 1 år gammel.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Hvis jeg skal bytte ut bag-vogna når lillegullet er 6 mnd, trenger jeg softbag da tror dere, eller er det noe annet man har inni isteden? Har ikke så mye kjennskap til denne vogna annet enn at jeg synes den ser veldig fin ut.. Forsøkte å gå inn på hjemmesiden til Teutonia, men det var så mange valgmuligheter at jeg ikke klarte å sette meg inn i det..
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Nei, du trenger ikke softbag da og mest sannsynlig så vil den være for liten uansett (veldig dårlig plass i dem). Da holder det med en pose oppi vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå