Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Syns det er helt fælt å lese innlegg som inneholder flere stygge banne ord! Tenker at dere er eller venter på å bli mødre.....helt utrolig. Det er vel fordi dere ikke tenker over det? men det burde dere gjøre. Mye mer kos å lese ordtlige innlegg!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 her finnes ikke noe med ordetnli ordforråd,nevn noen da! ikke orntli innlegg heller.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 og så har vi dårlig ordforråd,ikke dårlig ord forråd!
Teltpluggen Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Og så må vi ikke glemme ORDENTLIG... *Vil også være pirkete*
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Og det heter banneord, ikke banne ord... Ordentlig streng hilsen fra rettskrivningspolitiet
Teltpluggen Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Dessuten syns jeg det er dårlig gjort å gå mot at folk er eller skal bli mødre.. Har DU tenkt på at de kanskje tenker seg om før de snakker foran barna?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 er ikke mange her med godt ordforråd,men noen er det. er fan av mamman til emilia jeg.hun får sagt det :-D
Teltpluggen Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Jepp.. Jeg er egentlig fan av alle som klarer å fornærme folk uten at de vet de blir fornærmet før etter de har skrevet takk.. Blir litt sånn "Åh! Ta.... EEEEYH!!!":D
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 orker ikke linker men kopierer noe,bein i nesa og sier sin mening den dama her altså Sv: Å kle barna likt... søtt eller bare teit?? NYTT 09:06 5.07.2007 Kommer ann på aldersforskjellen. Er de nesten jevngamle er det ok..men skiller det 3+ år er det heller et tegn på foreldre med dårlig fantasi mener jeg. Mammaen til Emilie og ny mage og den posten under oss eller noe hvor hu gir den ekstremt barnslige utgaven av anonyme en rett på trynet.les hele den hihi
Labambie Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 så moro å lese om folk som virkelig gidder å klage på andres språk når de ikke en gang kan norsk rettskrivning..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Æsj, trodde du skulle komme med noen tips til oss, jeg. Bare klaging, jo.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 Ordforrådet mitt er stort..men jeg er stinn i skrivefeil hihi Men banne,det er fy..det gjør jeg bare foran de jeg snakker med ansikt til ansikt,foran ungene og mannen. ;p
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #15 Skrevet 5. juli 2007 Ok, tar utfordringen: Fy faan - fy (ja, rett og slett bare fy!) Drittsekk - kvadratknott Helvete - moss (som: dra til moss med deg) Det var noen banneord iaf. Kanskje flere som har noe på lur?
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 Hmm.. *Din amøbe - min måte å si hvor ensformig tankegangen til den det gjelder er.Ergo: idiot/korttenkte dust eller rett å slett pent sagt at noen er dum. Bortsett fra det holder jeg meg for god til å banne,hvertfall når jeg skriver.Da rekker man som regel å tenke litt ;p Eller.. har en 1 år eldre bror som irriterer meg til de grader relativt ofte,da sprekker jeg og kaller han "feite egoistiske sjølgode faen". Som regelt etterfulgt av en rams av setninger som "Veit du hva? Du tror du er så jævla mye bedre enn alle andre,eier 2 hus , 2 biler og hytte.Men til din informasjon er det BANKEN som eier det og du er bare en feit gris som slesker seg på at du egentlig bare sitter der med gjeld langt faen oppetter øra!" ..og det endre som regelt med "Fei for di ega dør ditt mehe" Ikke så ille egentlig.. ;p Tatt i betraktning at vi har kranglet siden jeg ble født og det har nå vart i 27 år Bless me..ooops mener Bless him ;p
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #18 Skrevet 5. juli 2007 Tanken var jo egentlig å komme med noen alternativer til banneord da.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #19 Skrevet 5. juli 2007 Ja, så neste gang du blir sint på noen, har du et godt alternativ og slipper å kalle vedkommende en drittsekk, ikke sant?
Teltpluggen Skrevet 5. juli 2007 #20 Skrevet 5. juli 2007 Da kommer de jeg er sinte på til å le av meg og da kommer det LANGT verre ting enn drittsekk for da blir jeg i ALLE FALL sinna:P
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #21 Skrevet 5. juli 2007 Så mange som føler seg truffet her gitt! Utrolig at dere i tillegg blir så engasjerte i alt annet enn at dette var min mening...... Håper dere får frem de beste ord etterhvert, for da vil det dere skriver med eller uten skrivefeil bli mer seriøst!!!!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. juli 2007 #22 Skrevet 5. juli 2007 Til deg rett over: God Jul - (betyr hold kjeft og stikk)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #23 Skrevet 5. juli 2007 Var det ikke du som mente det var så fint å bruke nick, for da kunne man danne seg et bilde av personligheten? Mja... du har nok rett i det, igrunn ganske festlig.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #24 Skrevet 5. juli 2007 Bruk av nien saftige ord og uttrykk i ny og ne er ikke et tegn på dårlig ordforråd, heller tvert imot. Og hva faen :-D har det av relevans i forhold til om man er eller skal bli mødre?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #25 Skrevet 5. juli 2007 Ja, det er faktisk viktig at vi mødre får uttrykt våre følelser. Spesielt når vi er gravide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå