Travelmor Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Kjekt at det er litt liv på siden, om ikke så mye. Det er vel ferietid for mange. En liten hilsen fra feriekonolonien. Grått og vått. Har prøvd å ikke la det gå inn på meg. Vært tapper hver morgen når vi har våkna til det samme skylokket.. Men i dag var det slutt på munterheten. Jeg sjekka prognosene for neste uke. Da blir det like grått og vått. Synes mest synd på ungene. Hjemme har vi alt annet enn fine sandstrender. Her er det de flotte strendene. De ligger der så innbydende. Det er nesten dårlig gjort at små føtter ikke skal få nyte det myke underlaget.. Vi lærer aldri! For hver ferie vi har hatt i Danmark, har vi alltid hatt dårlig vær. Jeg har sagt, aldri mer.... Med ferien friskt i minne har sydenkatalogene kommet i hus. Men så var det pengene da. Drømmene er i alle fall gratis:-) Dersom lommeboka ikke sier syden neste år. har jeg sikkert glemt gråværet og bestiller en ny tur til Danmark for alle sju.... Ønsker dere alle en fin ferier og sommer, om det er gråvær eller sol!Skulle til å si flom. Men det er alt annet enn fint. Leste på nettet om flom i Kongsberg. Håper ingen av dere er der akkurat nå!
Trollmora Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Så trist at dere bare har grått og vått vær i ferien! Vi begynner ikke før neste helg og håper det har regnet fra seg inntil da. Nå om dagen går det 2 skift x2 hver dag + regntøy på vask hver kveld. Vi skal ikke engang på Danmarksferie vi. Med hytte en liten time hjemmefra så blir nok de neste årene også tilbragt der. Med ombygging og oppussing både der og hjemme blir det nok lenge til sydenkatalogene blir studert. Håper at regnet tar en pause slik at både store og små får plasket litt i strandkanten )
Reveenka Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Enig, det er deprimerende når været er SÅ dårlig hele ferien... Jeg har hatt to uker, og det har regnet nesten hele tiden. Tiluka begynner jeg på jobb igjen og skal jobbe tre uker, og så ha ferie to uker til. Håper været blir bedre da.... Vi hadde tenkt å vært ¨på "rænsjen" nå i ferien, den ligger helt sør i Kongsberg kommune - men vi droppet turen fordi det har regnet så fælt. Angrer ikke på det nå, nei...
Plutseliten :) Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Vått og grått ja....kjedelig og veldig lite å få gjort noe med.Synes synd på alle med kort sommerferie og jobb som nærmer seg. Leit for ungene som ser frem til bading og bygging av sandslott. Trist for alle som ser frem til lange late dager,og lyse, varme,sommerkvelder. Og kjedelig for de som planlegger pusse opp og fikse hagen ferie hjemme. Er det noe positivt må det være at strømprisene faller,vi slipper å klippe plenen,og myggstikk,allergikerene kan puste lettere,vi slipper å plukke bærene...skjærer og trost kan forsyne seg til de sprekker Slipper å bli solbrent,sparer den nye bikinien til neste år og kanskje har mere fasong..hehe..håpe..håpe... Vi får ryddet i skap og kott,tørket støv,sett en haug med filmer man aldri har tid til ellers,blir superflink til å spille spill,bake boller,og lime inn bilder i album. Sommer og sol kommer,og da kan vi nyte det masse! Imellomtiden så må dere ta vare på dere selv og hverandre og kose dere det dere kan )) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå