mammapus Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Siden det nå er familieforøkelse på gang, må vi pusse litt opp og kjolen som jeg hadde da vi giftet oss i påsken i fjor, henger der og tar opp en god del plass... Er det noen som ønsker å kjøpe en flott kjole med tilbehør i str. 48, sydd inn til str 44 så ikke nøl med å ta kontakt. Kjolen er av merket MaryLise, brukt en gang, nyrenset og har oppbevaringspose. Slør, veske og evt. varm jakke til vinterbruder følger med. Jeg følger med her på siden dersom noen skulle være interessert og trenger flere detaljer.
.. ;-) .. Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Hei! Har du bilde?Hvor lang er du?(regner med den er laget tildin lengde..)
babyandme Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg selger min nydelige brudekjole til bare 2000,- med underskjørt! (under halv pris) Har sko også til salgs. Selger kjolen så billig for har ikke plass til den i skapet lenger..ellers kunne jeg beholdt den selv;) den er nyrenset og det følger med kjolepose. Kjøper bet.porto, men bor du i omr. Hordaland-Rogaland kan kjolen leveres/hentes. Send en e-mail til: [email protected] ved intr. og jeg kan sende bilder.
mammapus Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Bilde av kjolen kan finnes på følgende link fra hjemmesiden der jeg kjøpte den http://www.wrights.no/bilder5.html (kjolen til høyre som heter Faith. Den er tilpasset meg som er 170 cm, men er lagt opp og kan brukes til noen som er noen cm lengre enn meg. Dersom jeg får din mail adresse kan jeg sende flere bilder av den når jeg har den på. Chiffonlaget dekker kjolen til nedenfor midjen et god stykke. Ellers er det taft/silke resten. Har et lite slep og knepping bak, slik den også har opp til halsen.
mammapus Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2007 Mellom 4 og 5000 kr. Kostet 12000 ny, da uten alt tilbehøret som sko, veske, jakke, slør, oppbevaringspose... men det kan jo alltids diskuteres
mammapus Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Glemte i forrige innlegg å si at du evt. kan sende mail til [email protected] dersom du er interessert
bambi&bamse Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har også en brudekjole til salg av merket Imogene (Holland) Den er str 38-42 og passer i høyden opp til 180 cm. Nydelig natur hvit kjole med trekte knapper bak helt til enden av slepet. Mønster kun på overdelen av kjolen. Kjolen har v utringing og ca 4 cm stropper over skuldrene. Selges billigt.
babyandme Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Kjolen min er foressten i str 38/40 ) nydelig med perler og små rosebroderinger øverst og nederst på kjolen. Underskjørtet gjør kjolen til en virkelig prinsesse kjole! Så er du en romantiker er dette kjolen:)
blir 3 barnsmor Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 den kjolen (faith) såg kjempe fin ut. tror du den kan legges mer opp? stakkars meg er bare 163 . .
mammapus Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. juli 2007 Nå er jeg ingen sydame, men kjolen er bare ett lag nederst, chiffon laget dekker bare kjolens øvre del, så etter mitt skjønn skal det gå an å legge den opp 7 cm til (det vil utgjøre 2 ganger den brettet som er laget for at kjolen skulle passe meg. Dersom du sender meg din mail adresse eller legger en beskjed på min side, kan jeg sende deg flere bilder, slik at du får se kjolen i dens hele lengde og foran og bak. Selv var jeg super fornøyd med kjolen. Den har de klassiske trekkene som er i dag, men samtidig noe litt annerledes med den søte halsen og ryggen. Håper å høre fra deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå