Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er født i midten av juli og nå i forbindelse med hennes toårsdag har jeg invitert de barna vi kjenner til barnebursdag. I fjor tenkte jeg ikke over det, men i år har det gått opp for meg at hun har bursdag midt i fellesferien og alle vi har bedt i år er på ferie når hun har bursdag. Så stakkars liten, slik vil det sikkert bli hver bursdag... Og jeg er lei meg fordi jeg hadde gledet meg til barnebursdag og ha bilder av det å vise henne når hun blir større. Men i år igjen, blir det henne og vi voksne som skal feire henne. Hva gjør dere andre med barn som har bursdag på denne tida?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og Emma kommer hvertfall :) Fant ut at vi reiser ikke på ferie før 24 juli. Er det ikke 15 juli hun har bursdag?

Skrevet

Gjør dere? Å, nå ble jeg glad:-) Kan hende Amanda og Tone kommer også. Så da blir det kanskje tre jenter da:-) Vi feirer bursdagen 14 juli så om da kunne dere kanskje kommet på formiddagen? Også tar vi familien på ettermiddagen. Passer det?

:-)

Skrevet

14 juli passer fint det :) Hvem er Amanda å Tone da?

Skrevet

Gutten vår er født 21. juli, så det blir akkurat det samme her. Men vi pleier å ha barnebursdag enten siste uka i juni eller rett etter skolestart i august.

Skrevet

Så bra:-) Kan si fra nærmere om klokkeslett. Tone er en barndomsvenninne av meg og Amanda er dattra hennes. Hun er 4 mnd:-)

Skrevet

Oki cool :) Jepp si fra om når kl vi skal komme når det nærmer seg.

Skrevet

Ja, så blir det dessverre. Jeg er født i beg av august, og min bursdag går alltid alle hus forbi... Familieselskaper går litt dunken, for alle er bortreist, og jeg har for eksepmel aldri blitt sunget bursdagsangen for på skolen.. Høres sikkert litt bitter ut, men jeg er ikke det altså! :) Haha, er jo bare å feire litt senere... Går nok bra!

Skrevet

Den er grei! Skal vi finne på noe til uka eller? Nå drar jeg på kveldsvakt:-) Snakkes da!

Skrevet

Ja det kan vi godt vettu :) Kan ta å sende deg mld. klem

Skrevet

søsteren til sambo er født i juli også.. hun feierer bursdagen enten før ferien eller når de kommer hjem. de er stortsett alltid på ferie selv når hun har bursdag... så det ordner seg alltid.. det er ikke så nøye hvilke dag det feires for de små.. bare at det blir feiret..

hun blir forresten 10 år no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...