Gå til innhold

hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært syk å dårlige i 1uke nå, har vært hos legen som mente jeg hadde bare en forskjølese. nå har jeg gått i 1uke me vondt i halsen, små kvalm å spydd opp både slim å grønn syre, formen e veldig dårlig å jeg kan ikke huske sist jeg sov godt igjennom en hel natt. har ikke lagt på meg 1gram siden jeg ble gravid å har nesten ikke spist noe ting denne uka. må si at magen e veldig liten (folk kan ikke se at jeg er gravid å jeg skal føde neste mnd), så er redd at den lille ikke for nok næring av meg.. skal jeg kontakte fødeavdelingen sånn at di kan se om babyen har d bra eller ikke? legen min er på ferie nå så jeg kan ikke ringa henne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! det er i saanne situasjoner det er saa kjekt aa ha litt ekstra rundt hoftene:) Har du det, er jeg sikker paa at baby forsyner seg. Du har vel vaert paa kontroller tidligere, og vet noe om hvordan babyen din vokser? Hvis du har faatt beskjed om at den er liten av vekst(eller paa grensa) ville jeg ha kontakta sykehuset for aa vaere paa den sikre siden. Tror jeg ville gjort det uansett, bare for aa unngaa forhaapentligvis unoedvendige bekymringer! er saa ekkelt aa gaa aa engste seg. Lykke til!

Skrevet

Hei:)

Har du ikke ei jordmor du kan ta kontakt med da...?

Ellers så kan du ringe til gynekologisk poliklinikk eller fødeavdelingen å si hvordan situasjonen er... Jeg syns du bør gjøre noe med det!!

Jeg har heller ikke så stor mage, å matlysten har ikke vært på topp, men ungen er STOR fordi... Har vært 6 ganger på ultra og den ligger an til å bli ca 3500++ til termin. Det har mye å si hvor morkaka ligger og hvor mye fostervann du har... De som har stor mage kan også bære en liten unge... Men ta en telefon du, tror det er lurt!!

LYKKE TIL!!

Skrevet

babyen ligger 8% under normalen nå så di på UL.. har ikke så mye ekstra å tilby babyen på da jeg gikk ned 17kg før jeg ble gravid.. men grunnen til at jeg har vært litt urolig er at når jeg ble syk så ble babyen mye roligere enn ka han var før, kjenner lite til han nå..

Skrevet

er du bekymmret så ta kontakt med føden , ikke nøl med å ringe!!!

Men har ikke så stor mage jeg heller mange som tror at jeg er nesten ny gravid , men barnet er stort ligger ca 10% over normalen oxo!!!

men det er ikke godt å bekymre seg sånn så lurt å ta kontakt med føden som kan undersøke deg.

Lykke til

Skrevet

går ikke til jordmor jeg, har ikke fått tilbud å så har jeg ikke orket å fikse d selv.. men skal se hva jeg gjør, er ikke den som ringer å gjør noe me d før i siste liten.. men tror jeg skal ringe, så jeg slipper å gå rundt å beskymre meg så masse..

Skrevet

Ja, ring med en gang du!! Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!! :))

Skrevet

kom på at jeg skal på innskriving på fødeloftet imårå så da kan jeg jo bare ta d opp der :) så slipper jeg å plage di idag..

Skrevet

Hei Anonym.

Tenk på hva som er best for deg og barnet ditt. Du plager ikke helsevesenet med å ringe dem en gang ekstra. De jobber med det og hvis de kan berolige deg så er det jo verdt det.

Men du kan jo ringe til et privat legesenter, volvat foreksempel, og der kan du få en ekstra ultralyd, og det ganske så raskt også. (Hadde en venninne, som fikk time samme dagen) Og da kan du tenke at de tjener penger på deg i tillegg, så da plager du dem i hvert fall ikke! :-)

Stå på og masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...