Aprikose Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Har en datter på 7 og en på 1,5. Var alene med førstemann og nå har det blitt brudd mellom meg og samboer nr 2 også. Forferdelig leit, men vi sliter/har slitt så fryktelig med hans 2 barn fra tidligere ekteskap at det har tatt knekken på forholdet. Ikke kunne jeg og barnepappa få lov å bo sammen, ikke kunne vi alle være samlet i helger etc, han kunne ikke ha vårt barn samtidig med de 2 andre osv. For da ble de skuffet. Men nå har jeg fått nok. Har veldig lyst til å komme i kontakt med andre i samme situasjon, gjerne fra Oslo-området. Er vanskelig og tøft for tiden, og har så mange vellykkede venner som jeg ikke helt føler for å snakke med dette om akkurat nå. Og nå kommer ferien, og jeg gruer meg sånn for å være alene, mens alle familiene drar på hyggelige ferier...
så var vi 4 Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Huff det hørtes nå ikke noe koselig ut at dere ikke kan ha ett normalt samliv, og jeg forstår veldig godt det blir vanskelig å bli i ett sånt forhold. Det skal være treff i Oslo nå den 11. juli som du kan hive deg med på og møte andre alenemødre, da er jo også mulighet til å få noen reisekompiser Og jeg synes faktisk ikke biomoren skal kunne bestemme så mye over exn sine forhold som det hans ex har gjort!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Hei, jeg har nettopp blitt alene selv. Pappaen til Mina hadde en datter fra før som har bodd hos oss annenhver uke siden jeg traff han.. Bor i Oslo.. Send meg en pm om du vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå