Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Sikter ikke til noen spesielle innlegg her, men det er jo ørten av dem. Dårlig samvittighet for ditt og datt, alt mellom himmel og jord. Synes dere skal holde det for dere selv i visse tilfeller jeg, folk for jo dårlig samvittighet for saker og ting de i utgangspunktet ikke hadde.Jeg har mer enn nok med min egen samvittighet om jeg ikke skal bli enda mer hysterisk av å lese innleggene her!
Sjonkel Rolf Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Helt enig. Noen ganger er det slik at jeg nesten føler jeg er en dårlig mor fordi jeg ikke har antydning av dårlig samvittighet for det mange andre har her. f.eks la ungen være alene i stua i ti minutt mens jeg vasker badet eller "Jeg glemte å skifte bleie på mini, h*n har hatt den samme i tre timer nå" osv. Synes nesten noen grenser mot det litt hysteriske, men det er kanskje slik det blir på ei nettside der man spør andre om råd og slikt. ei fjør blir fort til 5 høns, eller hva det heter. Men jeg er kanskje litt for avslappet på enkelte områder,det kan godt være, men ungene mine har det bra, og er alltid i strålende humør, så de klager i alle fall ikke...
chrisallic Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Dårlig samvittighet er en kvinnesykdom som er veldig utbredt. Jeg er veldig plaget av den sykdommen.
ana baroma Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Det er en helt vanlig kvinnesykdom, for ikke å si et kvinnesyndrom... Men det går faktisk an å helbrede... Man må bare være obs på det selv, og vi må bli flinkere til å ikke gi hverandre dårlig samvittighet for hver minste ting.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Ja, og kanskje det hjelper å la vær å poste innlegg for hvert lille stikk av dårlig samvittighet man for, og heller ta til fornuft, siden det er så smittsomt..
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Der er jeg og! Og får jeg dårlig samvittighet "gjør jeg det allikevel"fordi jeg vet der er hysteri og at det er jeg som eier problemet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå