Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 jeg satt å spiste frokost i stad, men brått så måtte jeg legge fra meg maten. Ble små kvalm, å så brått fikk jeg sikkelig kramper på begge sidene av mage, ovenor navelen liksom. varte egentlig en stund. jeg selv syns det varte kjempe lenge, men samboer mente på detg varte nesten ett min. Har termin om en uke i dag, å slimproppen gikk for fire uker siden. kan det være att han melder sin ankomst ganske snart??? eller bør jeg kontakte lege, hvs det kanskje er noe annet galt???
BellaSofia Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 KONTAKT LEGE/JORDMOR/FØDEN UANSETT DU, SÅ SLIPPER DU Å BEKYMRE DEG UNØDIG. DET ER BARE Å TA EN TELEFON...
Borabora Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har termin om 9 dager og blir også innimellom kvalm i korte perioder, og har hørt av flere at det er helt vanlig mot slutten. Krampene du har kan være både "falsk alarm" og at riene begynner så smått å vise seg. Lege trenger du ikke kontakte, ring heller jordmoren din om du er usikker. Har du hatt krampene igjen nå etter 1.gangen? Kommer de jevnlig ringer du jordmor og forteller hvor lang tid det er mellom hver gang - LYKKE TIL!!! (-:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå