<3 Adrian Leander <3 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har stusset lenge på dette... Det er en ting å søke permisjon ifra skolen, det synes jeg var ganske lett egentlig, men når det kommer til jobben?? Jeg har like blank som ett uskrevent ark! Finner ingen som gidder å svare meg på det spm heller, og siden sjefen min er borte på ferie så kan jeg ikke spørre han heller. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal gå fram med permisjonssøkingen fra jobb?
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Tror de fleste arbeidsplassene pleier å ha et eget søknadsskjema for permisjon. Dette fyller du bare ut, og leverer arbeidsgiver. Hvis det ikke fins et slikt skjema, kan du skrive det som et brev. Jeg jobber i et helseforetak. Der leverer man en slags "midlertidig" søknad før termin, og en ny når barnet er født. Slik ble jeg forklart det. Er veldig ustø på dette selv Har du søkt foreldrepenger fra NAV? Da henter du søknadsskjema hos NAV, skriver den, og leverer arbeidsgiver. De fører på opplysninger om lønn, og sender det til NAV. Slik fungerer det hos oss.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Til søknad om foreldrepenger, trenger du attest fra lege, med forventet termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå