Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Tok en test i går i stillhet... I det jeg kommer ut av do kommer samboer og broren hans som er på besøk. Jeg ville lissom ikke vise han hva jeg drev med så stakk derfor testen i veska, og tro det eller ei... Glemte den bort. Regnet med den var negativ så jeg tok den opp for å kaste den. Så kikker jeg på den og hjertet mitt stopper i mer enn 5 sekunder i allefall... Det var en skikkelig svaaak strek, men den var godt synlig. Jeg trodde jeg skulle dø av lykke der og da... Men så tenkte jeg at den er jo veldig svak så skal ikke juble for høyt. Men må innrømme at planleggingen startet i går. Sov vel 3 timer før jeg ikke klarte mer. Måtte bare opp å tisse på den helvetes pinnen... Så var den negativ! ÅÅÅhhh... Jeg som virkelig håpet... Men har ikke gitt opp helt ennå.... Leken er ikke over før den feite dama synger (meaning tante rød selvfølgelig)
Håper_på_en_til=) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 ååå, skjønner godt hvordan du har det! Hadde også svak positiv for to dager siden, så negativ i går og idag! Men skal vi stole helt på billigtestene? Når har du IKM? Jeg har på søndag! Dessuten blødde jeg noen dråper isted, og ikke noe mer! HÅPER det var en festeblødning, men er redd det er litt sent for det....
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har snakket litt med dreamer og hun har sett på charten min... Er min første pp og jeg gikk på pilla før denne så vet egentlig ikke hvordan syklusen min er ennå! Men hun mente jeg skal teste om et par dager, og at det er en good sjanse for at den kan li positiv!!! Er helt i lykkerus jeg nå! Å hadde vært så moro altså!!! For oss begge!!! Kan vel være en festelødning ja.. ikke at jeg har spesielt god peiling... Men noen få dråper blod kan jo være et godt tegn? Skal vi ta en testedag sammen på lørdag??
søljenes Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Å maggimor. Må så klart innom her av og til, selv om jeg har lovd meg selv å ta ferie fra BIM nå Jeg har jo sagt jeg har en god følelse for deg tidligere, og jeg har det enda Håper at du tester positivt nå om en dag eller to. Kan jo hende det er en anelse for tidlig å teste enda? Og den testen som ble svakt positiv var riktig, og den andre som du tok ikke fikk riktig resultat siden urinen i blæra ikke hadde ligget lenge nok? Håper du får deg en god natts søvn, og tester positivt på godt oppsamlet morgenurin Lykke til jenta Jeg detter nok innom og sjekker innimellom
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Å så koselig å høre fra deg a FrøkenHåpefull!!! Testet negativt i dag igjen da... Så nå drar jeg på sommerens miniferie, helg i Gøteborg med min kjære og broren hans. Så ny test tas på mandag! La meg få høre hvordan det går med deg og da Frøken!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå