#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Vi tenkte og dra til syden nå i starten av aug.Da er gutten ca 3mnd,noen med erfaringer og steder og annbefalle?
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 jeg var i tyrkia med snuppen når han var 4,5 mnd. ( han er nå straks 6 mnd...) det gikk veldig bra det. ga han bare litt hyppigere pupp.. også fikk han utvanna saft på flaske.. Jeg kan ikke anbefale tyrkia da.. makan te masete høl skal man lete lenge etter. ( mahmutlar.. 5 min fra alanya..) har egentlig vært litt uheldig med stedene de siste gangene når jeg tenker etter.. hm.. God tur! =)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Vi var på Madeira for ca en mnd siden, det var herlig. Veslemor var da 9 mnd gml. Vi valgte det stedet fordi det ikke skulle være for varmt (lillemor er i skinner så blir ekstra varmt under der), så anbefaler det stedet pga behagelig temperatur.
Luni82 Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 http://www.adressa.no/forbruker/reiseliv/article515027.ece sjekk ut denne artikkelen......masse gode tips når man skal reise med baby:) hva med gran canaria - bahia feliz.....iallefall rolig, skjermet og familievennelig...kanskje ikke spennende nok da men... Reiser til gran canaria selv i desember med Michelle. Da er hun blitt 6 mnd. Gleder oss masse:)
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Men det er ikke å anbefale å reise til syden med en sånn liten baby. Dere må huske at immunforsvaret ikke er utviklet enda... Ville ventet til småtten ble litt større! Men selvfølgelig, det er deres valg.
Madelen0 Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Var i benidorm i spania i mai. da var gutten 4 mnd. Det gikk kjempe bra, flyturen var ikke noe stress han sa ikke ett pip. Fikk til og med skryt av flyvertinnene. kjøpte vann der nede og kokte det til mme hans. me kokte bare flaskene hans i det vanlige vannet der nede. viktig med solkrem og solhatt:) hadde med oss mme pulver. tok ikke sjansen å kjøpe der tilfelle de ikke hadde den vi skulle ha. Bleier kjøpe vi der nede. helt ok bleier:) prøv ett familie vennlig sted, på tenerife så er det mange rolige steder.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Var med et vennepar med en 3mnd gammel baby i fjor. Det gikk kjempe fint. Var på Kypros litt utover høsten så det ikke var så velldig varmt. Drar igjen i år på samme tid med vår men, han er jo da 8mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Dette er sikkert uproblematisk for noen, men for oss gikk det ikke bra i det hele tatt. Vi var i syden med vår tre måneder gamle gutt nå nylig. Han reagerte veldig dårlig på varmen, og vår ellers så blide og vitale gutt var slapp og veldig grinete hele turen. Vi måtte bytte på å være inne med ham i leiligheten, som hadde aircondition. Først utpå kvelden gikk det an å ta ham med ut. Det ble ikke rare ferien for noen av oss. Selve flyturen gikk for så vidt fint, men gutten trivdes dårlig på en ekstremt varm, fuktig og bråkete flyplass. For ikke å snakke om transporten i en varm minibuss til og fra. Det var vondt å se hvor slapp og utkjørt han var. Nei, aldri mer! Helsesøster sa til meg da vi kom tilbake at de ikke trives der det er varmt og fuktig, og gjerne blir urolige og sover veldig lite. Og det stemte. Han sov ikke på dagen i det hele tatt. Du bør også ha i bakhodet at august er en av de absolutt varmeste månedene. Velvel. Det var vel ikke dette du ønsket å høre, men siden du spurte... Lykke til:-)
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Hei..vi skal til rodhos i slutten av august, og jeg gruer meg til varmen...min er 4,5 mnd da..har ei på 4 også..det er mest for henne vi drar..jeg regner med at jeg må være inne litt med babyen på dagtid mens de andre er på stranden..men huff håper det går greit, turen er allerede bestillt.. jeg vil også gjerne høre flere erfaringer..
Mamsen til Silje Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Var i utgangspunktet imot å dra men gubben har klart å overtale meg. Vi drar til Tyrkia,Marmaris, i slutten av august. Har vært der flere ganger så vi vet hva vi går til. Er så klart spent,snuppa er da litt over 6mnd,men med leilighet med aircondition og store parasoller satser vi på at det går bra. Blir nok til at minsten kommer til å styre dagene og hvor mye sol og bad det blir. Er spent på flyturen og bussturen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå