Gå til innhold

Hvilken "bæregreie" anbefaler dere til baby ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en Baby bjørn Active sele - men vil gjerne prøve en slynge eller sjal også. Den må være lett håndterlig, så noe lange, avanserte greier er uaktuelt.

Hva anbefaler dere ? (og gjerne link også)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner masse bra info på www.tettinntil.com.

Jeg var helt grønn, men leste der inne, og gikk for en lommeslynge, du finner masse annonsører der inne med nettbutikker. Kan brukes fra dag en. Ringslynge er samme prinsipp, kan være smartere enn lommeslynge hvis mannen din også skal bruke den, for den kan justeres.

Så sydde jeg meg et bæresjal, kan også kjøpes via nett. Fant oppskrift på hvordan jeg skulle knytte det på tettinntil. Når jeg har henne i sjalet på magen, kan jeg gå med henne i timevis uten å bli sliten, og hun sover kjempegodt, slukner faktisk med en gang jeg bærer henne, uansett hvor sutrete hun måtte være (såfremt hun er mett selvfølgelig). Slynga er lettere å slenge på seg, men blir sliten etter en stund ettersom man bærer over skulderen.

Skrevet

Hadde lommeslynge til Lille. Helt genialt.. men den var tilpasset min høyde..og mitt brystmål.. greit med sånn ringslynge om flere en deg skal bære. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...