Gå til innhold

Noen som har peiling på manikyr og priser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lange negler, mine egne, som jeg kunne tenkt meg å få stelt. Ikke no fiksfakserier, bare filt og lakket litt kanskje. Noen som vet hva prisene ligger på? Oslo-området.

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler kr 500 til hun jeg bruker, men jeg støper neglene mine, så bare stell og filing er sikkert rimeligere

;)

Skrevet

81mod m aprilbaby:

Hvor er det du går hen? Regner med du er fornøyd siden du går der :)

Jeg støper også negler men skal flytte herfra og til Bærum så må finne meg en ny negldame hehe..blir litt langt å dra 12 mil for å fikse negler.

Skrevet

Jeg har gått til Salong Lykke på Ski, men hun jeg brukte sluttet så nå går jeg til henne "privat".

Er veldig fornøyd med henne, så derfor ønsket jeg å fortsette selv om jeg nå må kjøre littegrann lenger..

Ellers så er de vel flinke hos Tone Lise Akademiet som holder til i Oslo

;)

Skrevet

Oki takk for tips :) Syns det var veldig billig i forhold til det jeg betaler nå. For nå betaler jeg 635kr per gang. Vet du hvor mye de tar på Tone Lise Akademiet da, å om det ikke bare er studenter?

Gikk et par ganger til ei som var nyutdannet å jeg syntes ikke at neglene ble noe fine i det hele tatt. Men hun jeg har gått til det siste året har holdt på i 7år å eier sin egen salong så¨er superfornøyd med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...