M by M Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Hva tror vi kranglerne jobber med? Skriv opp de nickene du husker i farte og hva du tror disse jobber med! * sug lut - fortfatter av juridisk eller medisinsk faglitteratur eller forsker * Cat 68 - hjelpepleier * KaMa - førskolelærer * Tårnfrid - frisør * Dr.Yppert - forsker eller jobber på et slags opplysningskontor innen helse * Hufsemor - enten frisør,klesbutikk eller gave og interiør * Northernligths - sykepleier
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Du jobber som hjelpepleier og er midt oppi en barnefordelingssak som sannsynligvis ender i rettssak fordi dere ikke blir enige.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 miss tigerlily : hjemmeværende resten av bunchen : hjemmeværende do i need to say more ?
M by M Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er ikke hjemmeværende ;-) Akkurat nå er jeg hjemme fordi jeg begynner på jobb kl 15 ;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 surpompanonym! :-) Hva driver jeg med da?? :-D
M by M Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2007 Du er vanskelig å gjette noe på...Enten jobber du med noe mannsdominerte greier innen kontorjobbing eller så gjøre du noe koselig som f.eks å jobbe på bakeri? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå