Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på kontroll og alt var bare fint!! Legen kjente på magen min og sa at hodet var festa. Kan han kjenne det sånn bare ved å trykke på magen min? Er 37+1.

Er iallefall godt å komme fra kontroll og vite at lillegutt i magen vokser fint og har det bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Fint med festet hode.. da kommer han nok riktig vei :-)

Jordmor kjente at hodet var festet på meg på samme måte - trykke på magen - ved at hun liksom tok tak nederst på magen, og kjente at hodet var nedi bekkenet, samt at det ikke var bevegelig. Rart hva de kan kjenne utenpå magen egentlig..

Da gjenstår bare å bruke de siste tre uker før termin ute i sola....men vent, frem til termin er det jo bare meldt regn... ergelig... hva skal man finne på... pusle puslespill? Sitte foran PCen? :-)

Skrevet

Ja var akkurat sånn han gjorde det, tok på en måte tak der og kjente :) E så godt å tenke på at han ligger rett vei!

Uff, ville for en stund siden (da sola stekte som verst) at det skulle bli litt kjøligere ute, men dette er vell å ta litt hardt i synes jeg :P Kan slutte å regne nå... :/ Ja HVA skal man liksom finne på?? *klø seg i hodet*

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle leie tepperenser jeg. Vi har teppe på soverommet - og nå har jeg jo tid til å rense :-) Blir liksom ikke noe av ellers... Prøver å finne et sted som leier ut.. Vasket hele leiligheten i går..

Tenk om jeg går over termin og dette ufyselige været blir?? Kommer til å være helt sterilt i leiligheten vår. Nesten så jeg må støvsuge min kjære før han får komme inn døra etter jobb. He he

Eller hva med å bake? Lage KJEMPE gjærdeig og forme boller og kanelsnurrer og kringler og andre rariteter som ikke har noe navn enda.

Hm. Litt vel husmoraktige aktiviteter jeg foreslår her ser jeg.. :-/

Kanskje ut og skru litt på bilen? Eller vaske den og? (kan jo bare spraye med såpe så gjør regnet resten..)

Eller bore litt i veggen? Henge opp noe?

Eller, forslaget over alle forslag: Dra på SHOPPING! he he, det er jo en fin regndagsaktivitet..

Skrevet

hodet til babyen min har vert festet en stund nå.er det noen sjangse for at hun river seg ut og snur seg litt?

Skrevet

Au, det hørtes vondt ut.. river seg ut...

Håper ikke det, har liksom tenkt at nå sitter'n - her blir det ikke setefødsel.. hm..

Tror i allefall ikke at det er veldig vanlig, og kommer vel ann på hvor dypt i bekkenet babyen har sunket?

Skrevet

Bake er gøy (sier jeg som ALLTID kjøper sånn 1-2-3 greier, skvett oppi litt vann og olje også er den ferdig)... Har nettopp bakt 2 kaker, gulrotkake og sjokoladekake :) Menhar lyst til å lage sånn kjempe deig som du foreslo, å bake masse godis!! Kanelsnurrer er jo drit godt :)

Tror samboer`n hadde blitt litt grinete hadde han tatt meg på fersken med en sprayflaske med såpe, hengende over bilen :P Hehe...

Skrevet

Ja, droppet det med bilvasken jeg og - regner jo ikke lenger ;-).

Og du har faktisk bakt du, flinkesen!! Kjempe gjærdeig skal det bli her ja (også avvekslig fra 1-2-3 som det går i til vanlig.. he he). Har ikke sånn stor fancy kjøkkenmaskin som kan elte for meg så det skal bli en aldri så liten treningsøkt å få deigen sammen. Kanskje begynner riene mens deigen hever - evig optismist.. Tenk hvor stor den hadde vært når vi kom hjem fra sykehuset, he he.

Skrevet

DA hadde det blitt en kjempedeig da!! :) Hehe.. Nå har vi fått et stort kjøleskap (2-delt, fryser under og kjøleskap øverst). Så nå har jeg plass til masse bakevarer i fryseren! :D Hadde bare en sånn liten fryser før, plass til to bokser is så var den jo full... Nå har vi 3 skuffer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...