meg og jentene Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Bleieskift har alltid vært hyggelig her i huset. De siste dagene har hun blitt rasende. Nekter å ligge på ryggen og bruker all sin styrke på å snu seg over på magen og sprelle med armer og bein og hylskrike sånn at det er en kamp å skifte på henne. Det samme kan skje hvis jeg bare skal kle av eller på henne klær. Har måttet fjerne stellebordet, for var redd hun skulle falle ned på gulvet, så nå bruker vi en stellematte på gulvet. Noen som har opplevd noe lignende, eller er det jeg som har en utrolig aggresiv baby? (Det hører med til historien at hun for en ukes tid siden hadde bleieutslett pga diaré, og at det helt tydelig gjorde vondt, så kanskje hun har hukommelse for dårlig opplevelse med det? Men dette bleieutslettet er over for flere dager siden).
propp Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jepp, samme her, begynte rundt 8 mnd alder. Gjelder alt som har med påkledning, fastspenning i vogn, bilsete mm. Forferdelig irriterende, må avlede henne med noe veldig spennende og synge som en gal og gjøre det i en fart:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå