Gjest MMJ Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Spår du, er du klarsynt? Bare lurte på om du hadde lyst til å "se" når jeg føder, hvilke dato liksom. Har termin 14. juli. Er selv født 150380, samboeren min 061278. Hilsen ei skikkelig fødeklar dundre ;0)
dama Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 :-) å være fødeklar er noe av det verste som finnes! det finnes ikke noe verre enn en hysterisk dundre som velter seg rundt den siste tiden av svangerskapet.... med siste mann klarte jeg å innbille meg selv at ultralydtermin var totalt feil, at den var altfor langt unna... i tillegg til at jeg hadde et intenst ønske om å føde før tiden-så jeg innbildte meg det også... så jeg gikk og var fødeklar fra ca 6 mnder.. men jeg var svær og hadde bekkenløsning og det hele var egentlig ganske plagsomt... jordmor sa i ettertid at hun var litt bekymret for meg i den tiden der.... :-) jeg fødte ei datter på nesten 5 kg en uke etter ultralydtermin... når det gjelder å spå, har jeg to pendler jeg bruker av og til.... er en litt omfattende prosess da den bare kan svare ja, nei, kanskje eller vet ikke.. så spm må være mange og helt korrekte for å få riktig svar... skal straks i barnehagen med midi, men jeg kan se på det når jeg komme tilbake... har ikke bruk for fødselsdatoene deres... fikser det på intuisjon, og med god hjelp av hjelpere.... men jeg kan ikke garantere at det blir helt korrekt.. for jeg bruker pendlene mine mer til helaing osv....
dama Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 kan få svar på det også ja... men pendlene er lunefulle og vil de ikke svare så får jeg heller ikke noe korrekt svar ut av de.... det kan være at du ikke skal vite, at det er en del av de erfaringer du skal gjøre deg, eller det kan være at de ikke har noen problemer med å gi deg svar i det hele tatt...
Gjest MMJ Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 hei hei dama Har du hatt tid til å "pendle" meg :0)?
dama Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 god kveld! blei ikke så mye tid.. to av unga var hjemme i dag... blir litt vanskelig å sitte her og konsentrere seg da... men de to yngste er i barnehagen i morgen, og da kan jeg sette av litt tid til deg sånn et sted etter 930... ca.... akkurat nå sitter jeg og venter på at fisken skal bli ferdig... og i kveld får jeg besøk langveis fra.... så hvis du klarer å smøre deg med litt tålmodighet, kan jeg gjøre et forsøk i morgen tidlig?
Gjest MMJ Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Åjjaaa, jeg har tålmodighet, dama Gleder meg Noen andre som har tippet jeg skal føde 5 juli, I DAG, så venter i spenning her, hehehe Etterpå skal jeg legge varmepute på puppene, hehehehehehe Fisk?!?!?!!! Åååååååå, det hørtes godt ut!!! Ha en fortreffelig kveld.
dama Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 heisann! da spurte jeg nettopp pendelen.... og jeg må dessverre si at den forteller at du skal føde etter 14. juli.... den sier du skal føde 16. juli..... og det er en gutt....... :-) for din del, håper jeg pendelen ikke har rett.. ;-) slitsomt å gå over tida.. har gjort det tre ganger selv... de lengste dagene og ukene i mitt liv... var helt overbevist om at jeg kom til å gå svanger resten av livet... ungene skulle ikke ut nei!
Gjest MMJ Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Hei dama Tusen takk!!!! Vet du, det gjør ikke meg noe å gå over tiden heller... om jeg gjør det, det eneste er jeg har så vondt i bekkenet, annet enn det prøver jeg å ha "skikkelig" kvalitetstid med jenta mi på 2,5 år og forberde henne på hva som skal skje. Gutt, du sier det du og. Hehe, 2 UL sier jeg har jente i magen, men nesten alle som spår her inne sier det er gutt, det blir jo kjempespennende å se!!!!!!!!!! Det var kjempesnilt av deg dama!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå