Enliiitentil? Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Skal ha dåp på søndag og ingen jeg kjenner kan å lage kaka. Har prøvd å lage den selv med ei heller dårlig oppskrift, gitt rett i vasken:/ Er det noen som har ei oppskrift som man ikke kan mislykkes på? :-) DA tar jeg gjerne i mot den!
melkekua™ Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Sjekk ut denne: http://www.spise.no/oppskrifter/verdens_beste/verdens_beste_plug.htm
Enliiitentil? Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2007 Å KØDDER DU? HVOR KJØPES DENNE POSEN??? *TAKK* Er alt med i denne posen da?
Circe Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Hehe.. Den kjøpes i vanlig kolonial forretning. Og den ble veldig god. Er en stund siden jeg lagde, men tror alt skal være med, men det står på posen. den står sammen med bla sånne sjokoladekakeposer o.l.
Go`mamma`n... Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Herregud, er det SÅ lett å lage den kaka..........!Trur jeg jammen at jeg skal prøve meg på en sånn i kveld, for den erjo sinnsykt god! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå