Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Har hørt endel her inne på BIM har snakket om kanel for å prøve å sette i gang fødselen. Men ikke hvor mye en må innta for at det skal ha noen effekt. Noen som vet???? Og hvordan skal det inntas? Kanel i seg selv smaker jo ikke spesielt godt så det bør vel blandes i noe...
Love my kidz Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg mener det er 1ss kanel i en desiliter vann. Kan umulig være godt nei..... men har aldri lest at det skal blandes med noe annet. Kan det hjelpe å lage kanelsnurrer med eeeekstra mye kanel tro? ;-)
Ellen81 Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Vet du... Nå går jeg på 10 dagen på overtid her og har satt til livs en stor pose kanelbark som jeg har hatt i kanelte. Og jeg har tømt en boks med vanlig kanel, som jeg har hatt på grøt og på lumper/lefser jeg har smurt med sukker/kanel/smør. Har spist så mye kanel at ungen er vel gyllen når den kommer... hihi:) Men, jeg ville satt min lit til dette kjærringrådet hvis jeg var deg. Det eneste som skal hjelpe til med modningen, er vistnok sex. Så prøv heller det...
Marika:):) Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Litt kanel kan vel ikke skade, men dere skal være forsiktige med å innta uaturlig store mengder. Dette er et sterkt krydder som får lever og nyre til å jobbe på spreng, også for lilleknert. Ikke bra i det hele tatt. Kanel og curry (som har vært litt mer i media ang skadeeffekter) har samme effekt, så pass opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå