Gå til innhold

Kanel


Mummimamma - med 2 mummitroll

Anbefalte innlegg

Har hørt endel her inne på BIM har snakket om kanel for å prøve å sette i gang fødselen. Men ikke hvor mye en må innta for at det skal ha noen effekt. Noen som vet???? Og hvordan skal det inntas? Kanel i seg selv smaker jo ikke spesielt godt så det bør vel blandes i noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener det er 1ss kanel i en desiliter vann. Kan umulig være godt nei..... men har aldri lest at det skal blandes med noe annet. Kan det hjelpe å lage kanelsnurrer med eeeekstra mye kanel tro? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du... Nå går jeg på 10 dagen på overtid her og har satt til livs en stor pose kanelbark som jeg har hatt i kanelte. Og jeg har tømt en boks med vanlig kanel, som jeg har hatt på grøt og på lumper/lefser jeg har smurt med sukker/kanel/smør. Har spist så mye kanel at ungen er vel gyllen når den kommer... hihi:)

 

Men, jeg ville satt min lit til dette kjærringrådet hvis jeg var deg. Det eneste som skal hjelpe til med modningen, er vistnok sex. Så prøv heller det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kanel kan vel ikke skade, men dere skal være forsiktige med å innta uaturlig store mengder. Dette er et sterkt krydder som får lever og nyre til å jobbe på spreng, også for lilleknert. Ikke bra i det hele tatt. Kanel og curry (som har vært litt mer i media ang skadeeffekter) har samme effekt, så pass opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...