catine Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 på kort fra fødselen, 1-års dagen osv..? på en fin og grei måte..?
Nilu♥ Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Kjøp 3 fine konvolutter og lim de inn i albumet hans! Der de passer inn i tidlinja. En til fødsel, en til dåp og en til 1-års dag. Jeg har kastet noen kort. fra personer jeg ikke har noe forhold til, langt ute i slekta etc så konvoluttene ikke skal bli så fulle....pynt gjerne konvoluttene også. jeg tenker alltid "less is more" i det tilfelle og pynter enkelt og stilfullt i mitt gull sitt album!!!! Har jobbet Lenge(!!!) med det og koser meg med det!
*orginalt* Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har kjøpt en stålvaier på ikea som er festet på veggen på rommet hans. På den har vi hengt kortene vi fikk da lillegutt ble født. De hjelper til å dekorere veggen. Tenker at de kan henge der til vi får nye til f. eks bursdagen hans eller andre anledninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå