Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på kort fra fødselen, 1-års dagen osv..? på en fin og grei måte..?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp 3 fine konvolutter og lim de inn i albumet hans! Der de passer inn i tidlinja. En til fødsel, en til dåp og en til 1-års dag. Jeg har kastet noen kort. fra personer jeg ikke har noe forhold til, langt ute i slekta etc så konvoluttene ikke skal bli så fulle....pynt gjerne konvoluttene også. jeg tenker alltid "less is more" i det tilfelle og pynter enkelt og stilfullt i mitt gull sitt album!!!! Har jobbet Lenge(!!!) med det og koser meg med det!

Skrevet

Jeg har kjøpt en stålvaier på ikea som er festet på veggen på rommet hans. På den har vi hengt kortene vi fikk da lillegutt ble født. De hjelper til å dekorere veggen. Tenker at de kan henge der til vi får nye til f. eks bursdagen hans eller andre anledninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...