Gå til innhold

Anetten & my & Lillemy


Anbefalte innlegg

Skrevet

sitat :

 

 

ehm... jeg la meg 4, og sto opp 7... og har altfor mye igjen... så jeg gleder meg til etterpå, og til kvelden kommer, så satser jeg på litt tidligere kvelden, for søndag er det familie og ny runde med baking og styr he,he

 

 

FYFYFYFYFYFYFY :o( du styrer alt for mye.......... kommer til å ligge borti en krok å sove du, når vi kommer !

Nå setter du deg ned å slapper av ! er ikke kongen som kommer, bare oss jo !!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha,ha,ha sniker du rundt i innlegga mine og nå da??? hmpf he,he,he

Er ikke trøtt *hurra for pepsi max*, så dette går bra!

Men det går så mye tid til det daglige og vettu, ikke bare at dere kommer. Men feks ikke koselig med besøk når badet flyter over av skittentøy;)

Nå skal jeg begynne å steke boller, og lage muffins. benytte sjansen mens barna er opptatt med Mikkes klubbhus ;)

 

Mia gleder seg masse! Gleder meg til å se dere igjen :o)

Skrevet

p.s. er dere ikke kongelige assa? nei, da er dere ikke bra nok. bli hjemme!!!

 

 

 

 

 

 

 

hi,hi,hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...