Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men kan man "koke" flasker i mikroen..?

varmer vannet opp til maks??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste et innlegg her for en tid tilbake, og der sa noen at man bør koke flaskene i minst fem minutter, så da er kansje kjele greiest?

Skrevet

ja det er nok det,..men tenker på om man skal på ferie og ikke har noe annet enn mikro..

hehe

Skrevet

Hvis du skal på ferie og ikke har noe annet enn micro, så får du kjøpt en sterilisator fra Avent som kan brukes...

Du skal ha vann nedi bunnen (tror det var 125 ml eller noe sånt, står i bruksanvisningen) også skal den kjøres på fullt i ca 3 eller 4 minutter...

Den er ganske stor, ser nesten ut som en "kake-tine" i størrelsen... Vil tippe at en velutstyrt babybutikk har den!

Jeg kjøpte min da jentungen kom for 2.5 år siden, vi styra litt med flasker før vi fikk til amming...

Den var dyr, ca 500-600 kr, tror jeg, men vel verdt pengene !!!

Har nå lånt den bort til 2 venninder, og får den vel tilbake om kort tid, når babyen kommer.. kjekk å ha i hus hvis vi må til med litt flaske igjen.. :-)

Skrevet

vet ikke om det kom godt nok frem, men denne sterilisatoren skal altså plasseres inni microen... ser jeg skrev det litt tungvint kanskje...

Skrevet

Vi kjøpte denne mikrosterilisatoren til forrigemann og den var kjempekjekk! Vi brukte den til daglig hjemme. Kjøpte den for 2,5 år siden og da kostet den 250 kr, så enten husker du feil Lille Panda eller så var du veldig uheldig? Men absolutt å anbefale!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...