trollmamsen Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Har akkurat kjøpt det. Ser ut til at minsten synes det er stas å sitte i det. Vi har montert det forover.
så var vi 4 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 okei flotte greier, skal nemlig ut og kjøpe bilstol en av disse dagene, og så likte jeg det der.
trollmamsen Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Kjøpte det på babyproffsen i Charlottenberg kostet 1499,- NOK
så var vi 4 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2007 de hadde ikke de setene inne på butikken jeg var på. Ble nå ett HTS besafe izi combi x1. Og det var nå fint det også, med stilige ord og sånt på, veldig fornøyd både jeg og Martin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå