Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er nå i uke 10 og formen er blitt veldig mye dårligere den siste uken. Er veldig kvalm om morgenen og er ellers i litt "shabby" form. Vi har flexitid her på kontoret, men da jeg kom i dag fikk jeg kommentaren "Si meg, var toget ditt forsinket i dag også?!" I går jobbet jeg fra kl. 8.30 til kl. 20.00, og kom derfor kl. 8.45 i dag. Jeg tok et tidlig tog, men måtte gå av halvveis i turen pga. at jeg kastet opp. Tok neste tog videre, og kastet igjen opp i busken utenfor jobben. Sjefen min vet at jeg er gravid, og vet også at jeg har vært i dårlig form. Jeg har tatt meg den "friheten" av å komme en halvtime senere på jobb denne uken, for så å jobbe den inn igjen på ettermiddagen. Men egentlig kunne jeg godt tenkte meg å sykemelde meg, og jobbe f.eks 70-80 % slik at jeg kan ta det rolig om morgenen. Blir bare så frustrert av å få slike kommentarer, da jeg strekker meg laaangt for å i det hele tatt komme på jobb. Antakeligvis burde jeg ha tatt toget hjem igjen i dag tidlig, men jeg vet at avdelingen min har deadliner i dag og i morgen. Ble litt sytete dette, men har mest lyst til å krabbe under dyna på sofaen med bøtta som min venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå