To_små_prinsesser Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Julia Alise eller Julia Elise... Eller bare Julia? Hehe, er ikke lett å bestemme seg... Har en fra før som heter Rebekka
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Julia var fint me kommer best til sin rett alene synes jeg:)
Nemijenta Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Julia Elise er best av de to, Julia Alise blir tungt å si, fordi første navn slutter på a og andre navn begynner på a. Blir litt merkelig, synes jeg. Fine navn alle sammen. Hva med Elisa? Det er mitt favorittnavn, men mannen min er dessverre ikke enig..
Yrha Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Litt mange vokaler midt inni der kanskje. Ville nok valgt Julia Elise hvis jeg måtte si en.
Kummin&Lillesel Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Jeg tror kanskje jeg liker Julia alene best.. Julia Alise synes jeg blir veldig tungt, når det er to sammenstøtende a-er. Julia Elise er også pent.
LilleTrolle Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg synes også at Julia klinger best alene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå